וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר היציג נחלש קלות ל-4.686 שקלים

טל לוי

9.11.2005 / 15:53

אקסלנס-נשואה: ארה"ב והדולר עדיין משמשים כעוגן עולמי. היורו היציג התחזק קלות ל-5.51 שקלים


הדולר היציג, שנשק אתמול לרמה של 4.69 שקלים נחלש מעט היום ושערו היציג נחלש ב-0.1% לרמה של 4.686 שקלים. היורו הוסיף 0.07% ל-5.508 שקלים.

"לראשונה מזה שבוע נפתח הבוקר בצורה שקטה יותר והדבר רק מראה את חוזקו של הדולר, אשר אינו ממהר להתממש גם ברמות שכאלה" אומר אבי שריר מאקסלנס גלובל מרקטס. "הדולר בארץ מחובר מאד לביצועי הדולר בחו"ל", מוסיף שריר. "יש הטוענים כי החולשה ביורו באה על רקע המהומות באירופה, אולם יש לזכור כי המהומות החלו כשהיורו כבר ממילא היה חלש מול הדולר. כך שנראה יותר שהמהומות בצרפת הן רק סיבה אחת נוספת לחולשתו של היורו ולא הסיבה המרכזית".

עוד אומר שריר, כי "רמה של 4.70 שקלים היא עדיין רמת התנגדות חזקה, וזאת אף על פי שכאשר קיים שוויון ריביות בין ישראל לארה"ב, יש עדיפות להשקעה בדולר שנתפס כנטול סיכון וכעוגן עולמי. קשה לראות את היורו מתרומם בחודשיים הקרובים, שכן לקראת סוף השנה, מעט משקיעים פותחים פוזיציות".

"בסך הכל, אירופה סובלת מצרות פנימיות המתבטאות ברמת צמיחה נמוכה ובריבית של 2%. נגיד הבנק האירופי, ז'אן קלוד טרישה, אף אמר לפני מספר ימים כי הריבית באירופה נמצאת ברמה נאותה ובכך אותת למשקיעים כי לא יעלה ריבית זו בקרוב" מסכם שריר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully