וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתב"ג ייסגר ביום שישי הקרוב בשל תרגיל בטחוני שנתי

זוהר בלומנקרנץ

9.11.2005 / 12:30

נמל התעופה ייסגר בין השעות 8:00 בבוקר עד 14:00 בצהריים; ל-TheMarker נודע כי הוחלט לבצע את התרגיל ביום שישי ולא בשבת עקב חשש מתגובת המגזר הדתי-חרדי



נמל התעופה בן גוריון ייסגר ביום שישי הקרוב (11 בנובמבר) לתנועת נוסעים ומטוסים בין השעות 8:00 בבוקר עד 14:00 בצהריים, בשל התרגיל הביטחוני השנתי שיתקיים במקום.



ל-TheMarker נודע, כי הוחלט לבצע את התרגיל ביום שישי ולא בשבת עקב חשש מתגובת המגזר הדתי-חרדי. זאת, על אף שבשבת תנועת הנוסעים והמטוסים דלילה יותר. במהלך התרגיל יישמעו קולות ירי ופיצוצים בעקבות שימוש בנשק תרגול, אמצעי לחימה ואמצעים פירוטכניים.



מרשות שדות התעופה נמסר, כי סגירת השדה תואמה עם כל חברות התעופה לפני מספר חודשים על מנת לאפשר את תכנון לוח הטיסות ללא פגיעה בנוסעים. בשל התרגיל, לא יהיו נחיתות בנתב"ג בין השעות 9:00 בבוקר ל-12:30 בצהריים. המראות מטוסים לא יתבצעו בין השעות 9:00 בבוקר ל-14:20 בצהריים.



בתרגיל השנתי של חטיבת הביטחון בנתב"ג, ישתתפו כל יחידות החטיבה, וכן יחידות נוספות בנמל וגורמי ביטחון ממלכתיים. התרגיל נועד לבחון את מערך האבטחה ומשמרת הביטחון בנתב"ג באירועי שגרה וחירום. באירוע ייצפו, בין היתר, מנכ"ל רש"ת, גבי אופיר, מנהל נתב"ג, זאב שריג, מנהל חטיבת הביטחון, שמואל זכאי, ובכירים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully