וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.מ.ת מערכות הטמיעה תשתיות מיחשוב בפרויקט CTI2 בבזק ב-3 מיליון שקל

ערן גבאי

9.11.2005 / 13:00

יאפשר לבזק לספק שירותי טלפוניה מתקדמים בתחום המסרים וההודעות מבוססים VoIP ולהתחרות טוב יותר בשירותים שמספקות חברות הסלולר



א.מ.ת מערכות מקבוצת א.מ.ת מחשוב, נציגה ושותפה עסקית של יבמ, סיפקה ל-CTI2 תשתיות מחשוב מתוצרת יבמ בהיקף של 3 מיליון שקל. זאת, במסגרת פרויקט של CTI2 עבור בזק. CTI2 עוסקת בפתרונות בתחום תאים קוליים ומסרים מאוחדים.



במסגרת הפרויקט הטמיעה א.מ.ת מערכות ב-CTI2 פיתרון תשתית ב-4 אתרים שונים. הפתרונות המשותפים יאפשרו לבזק לספק שירותי טלפוניה מתקדמים בתחום המסרים וההודעות מבוססים VoIP, הן ללקוחות העסקיים והן ללקוחות הפרטיים. א.מ.ת מערכות זכתה לאחרונה בפרויקטים דומים באל-על, חברת חשמל ובאלדין.



בפברואר 2004 קיבלה בזק את אישור שר התקשורת דאז, אהוד אולמרט, לשווק מכשירי טלפון חכמים (DECT) החל באפריל 2004 ולאפשר שליחת הודעות כתובות (SMS) ברשת בזק. אז גם החלה בזק בשיווק שירות במסגרת מערכת איחוד המסרים שלה (Unified Messaging) שמאפשר לקבל הודעות קוליות, פקס ו-E-mail בתא אחד ולמשוך אותן מקו הטלפון, מהמחשב, מרשת האינטרנט ומטלפון סלולרי.



בזק מעניקה כאמור את שירות המסרים המאוחדים באמצעות מערכות המיוצרות על ידי CTI2. חברת CTI2 זכתה בפרויקט של בזק וגברה על מתחרתה קומברס, שסיפקה עד אז את התאים הקוליים לבזק.



שירות זה של בזק הוא אפשרות נוספת מבחינתה להתחרות בחלק מהשירותים הסלולריים בניסיון להקטין את היקפי שחיקת דקות השימוש ברשת שלה לטובת רשתות הסלולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully