וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפקיד חדש במערך המכירות של אל על: אורי דנור מונה לסמנכ"ל מכירות עולמי

זוהר בלומנקרנץ

9.11.2005 / 13:11

בתוקף תפקידו החדש יהיה דנור כפוף ישירות לסמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה בינלאומיים, יואב לוי, שהוא גם חבר הנהלת החברה



שינויים מרחיקי לכת במערך המכירות של חברת אל על. מנכ"ל החברה, חיים רומנו, מסר היום (ד') על תפקיד חדש - סמנכ"ל מכירות עולמי. לתפקיד החדש מונה אורי דנור, שכיהן עד כה כמנהל סניף ישראל של החברה. בתוקף תפקידו החדש יהיה דנור כפוף ישירות לסמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה בינלאומיים, יואב לוי, שהוא גם חבר הנהלת החברה.



רומנו אמר כי "התיירות הנכנסת לישראל מהווה את אחד ממנועי הצמיחה החשובים ביותר של חברת אל על בחמש השנים הקרובות; על כן נולד הצורך באיוש תפקיד חדש, בו תרוכז כל פעילות המכירה בארץ ובעולם, תחת קורת גג אחת ותתבצע סינרגיה בין הנציגויות השונות ובין ההנהלה, כפונקציית מטה במערך המסחר, תחת ניהולו של סמנכ"ל מסחר". באל על מעריכים כי שוק התיירות הנכנסת כולו יגדל בכ-5% בתוך כחמש שנים.



את דנור תחליף בתפקיד מנהלת סניף ישראל, ורדה פרנסיס, אשר כיהנה כסגנית נציג אל על לצפון ומרכז אמריקה במשך שלוש שנים. בתפקידה הקודמים שימש בתפקידי מטה, תכנון ושיווק בישראל.



שינוי מרחיק לכת נוסף הוא התפטרותו המפתיעה של ראש אגף יחסים בינלאומיים באל על, שחר פרנק. יחליף אותו בתפקיד ישי בוך, שחזר לחברה לאחר כשלוש שנים. בתפקידו הקודם באל על כיהן כראש אגף לוח זמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully