וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולאר בינ"ל תרשום רווח לפני מס גבוה ב-40% משווייה בבורסה: מכרה בניין במנהטן עם שותפים תמורת 120 מ' ד'

נתן שבע

9.11.2005 / 13:12

בעקבות המכירה צפויה החברה לקבל על חלקה בפרויקט (כ-24%) כ-28 מיליון דולר וליהנות מרווח לפני מס בסך של כ-20 מיליון דולר



פולאר נדל"ן בינלאומי מכרה, ביחד עם שותפיה, את זכויותיה בבניין הראלד טאורס במנהטן שבניו יורק תמורת כ-120 מיליון דולר. בעקבות המכירה, צפויה החברה לקבל על חלקה בפרויקט (כ-24%) כ-28 מיליון דולר וליהנות מרווח לפני מס בסך של כ-20 מיליון דולר.



ההתקשרות לרכישת בניין ההראלד טאוורס התבצעה במהלך חודש דצמבר 2003, תמורת סכום כולל מוערך של כ-150 מיליון דולר, בגינו שולמה מקדמה בלבד שהסתכמה במספר מיליוני דולרים. עם השלמת העסקה ייכנסו הרוכשים לנעלי קבוצת השותפים, כך שאלה ישאו בייתרת התשלום עבור הנכס.



השותפים לפרויקט הם: פולאר נדל"ן בינ"ל (כ-24%); השותף האסטרטגי של החברה, זיל פלדמן, מארה"ב (כ-35%); קבוצת שרפ"ק ומשקיעים נוספים. פולאר נדל"ן בינ"ל נסחרת לפי שווי של 67 מיליון שקל בפתיחת המסחר. הרווח בעסקה מסתכם ב-94 מיליון שקל לפני מס, גבוה ב-40% מהשווי שלה בשוק ופי שלושה מההון העצמי שלה.



דובי וייס, מנכ"ל פולאר נדל"ן בינלאומי, ציין כי עסקת המכירה של הזכויות בפרויקט תואמת את האסטרטגיה של החברה: רכישת פרויקטים, השבחתם על ידי הסבת יעוד ושדרוג הבניין ומימוש מהיר של הרווח הגלום בהם.



פולאר נדל"ן בינלאומי שותפה במספר פרויקטים נוספים בניו יורק, הכוללים בניין הממוקם בסמוך לטיים סקוור והתקשרות חדשה לרכישת בניין מגורים בשכונת טרבייקה היוקרתית. במהלך ספטמבר 2004 מימשה החברה השקעה בבניין הטמפו בניו יורק, בתמורה כוללת של כ-51 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully