וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ני"ע ביטלה רשיון ניהול התיקים של חברת לב התמר בניהולו של דניאל מולקנדוב

עומר שרביט

9.11.2005 / 13:52

מולקנדוב משך מחשבון נאמנות סכום שהופקד עבור לקוחותיו ובכך הפר צו של בית המשפט המחוזי; לאחרונה נסגר התיק הפלילי בעניין איומיו של מולקנדוב על עיתונאים



רשות ניירות ערך ביטלה השבוע את רשיון ניהול התיקים של חברת לב התמר, המנוהלת על ידי דניאל מולקנדוב. זאת, לאחר שפיקדון כספי שהופקד לפי דרישת בית המשפט לזכות לקוחות החברה, נמשך חזרה לחשבונה של החברה.



הרשות קיבלה כבר לפני מספר חודשים החלטה על ביטול רשיון מנהל התיקים של החברה שלא עמדה בתנאי ההון העצמי הקבועים בחוק הייעוץ. לב התמר ערערה על ההחלטה לבית המשפט המחוזי בירושלים, אך השופטת שרה דותן דחתה את הערעור.



החברה ביקשה לעכב את ההחלטה עד המועד האחרון לערעור לבית המשפט העליון, וביקשה מהשופטת דותן לעכב את הביצוע. דותן נענתה בחיוב, אך התנתה את מתן הצו בהפקדת סכום בסך 220 אלף שקל בחשבון נאמנות מיוחד עבור לקוחות לב התמר.



השבוע הודיע מולקנדוב כי משך חזרה ללב התמר את סכום הפיקדון. הרשות השיבה במכתב לחברה, כי "לאור העובדה שעיכוב הביצוע אשר ניתן לאחר מתן פסק הדין הותנה בכך שהפיקדון האמור ייוותר על כנו, הרי שעם משיכת סכום הפיקדון אין עוד עיכוב ביצוע, ולפיכך רשיונכם מבוטל לאלתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully