וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסות וול סטריט נפתחו בירידות קלות; מניית חברת האנימציה פיקסאר עולה ב-6.5%

ליאון איצקר

9.11.2005 / 16:59

מדד מניות השבבים של בורסת פילדלפיה יורד ב-0.4%; מניית מפעילת המלונות לה קינטה מזנקת ב-33.5%; מניית ענקית הביטוח AIG יורדת ב-1%



בורסות וול סטריט נפתחו בירידות קלות. מדד מניות השבבים של בורסת פילדלפיה יורד ב-0.4%.



מחיר הנפט הגולמי נסגר אתמול בעלייה קלה, אולם נותר מתחת לרף של 60 דולר לחבית, לקראת פרסום נתוני המלאי השבועיים של משרד האנרגיה האמריקאי היום. החוזים על הנפט הגולמי למסירה בדצמבר נסגרו במחיר של 59.71 דולר לחבית, עלייה של 24 סנט או 0.4%, בבורסת הסחורות של ניו יורק. כעת נסחרים החוזים לדצמבר ב-59.45 דולר לחבית, ירידה של 26 סנט, במסחר בניו יורק.



המעבר של תעשיית הטכנולוגיה לתוכנות מבוססות אינטרנט ולתוכנות שירותים מייצגות "שינוי מהפכני ובעל פוטנציאל הרסני" כתב ביל גייטס במזכר פנימי לבכירי מיקרוסופט, הקורא לפעולה כנגד האיומים התחרותיים החדשים העומדים בפני החברה.



במיזכר שנשלח במייל לבכירים בחברה ב-30 באוקטובר, והגיע ביום שלישי לידי AP, קרא גייטס למנהיגי מיקרוסופט "לפעול במהירות ובהחלטיות" לחדור יותר לתחום השירותים, במטרה להביס את מתחרותיה המרשימות של מיקרוסופט. אולם גייטס הזהיר גם כי החברה חייבת להיות חכמה בבניית הטכנולוגיה הנכונה כדי לשרת את הקהל הנכון. מניית מיקרוסופט (סימול MSFT) מאבדת 0.2%.



ענקית הביטוח אמריקן אינטרנשיונל גרופ (AIG), שבחודש מאי הגישה מחדש את דו"חות 5 השנים האחרונות, תחזור על הפעולה בשנית. AIG תעלה את הרווח הנקי בחצי מיליארד דולר על רקע תיקון שגיאות בחישוב של נגזרי אשראי ומס הכנסה. השגיאות הביאו לעיכוב פרסום דו"חותיה הכספיים של החברה ל-14 בנובמבר. מניית AIG יורדת ב-1%.



פיקסאר, חברת האנימציה הממוחשבת בניהולו של סטיב ג'ובס, רשמה עלייה של 22% ברווחיה ברבעון השלישי והכתה את התחזיות, בשל מכירות חזקות של סרטי וידיאו ו-DVD כמו "למצוא את נמו". רווחי פיקסאר הסתכמו ב-27.4 מיליון דולר, או 22 סנט למניה, לעומת רווח של 22.4 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2004. הכנסות החברה ממכירות עלו ב-3% ל-45.8 מיליון דולר. פיקסאר חוזה כי רווחיה ברבעון הרביעי יעמדו על 13-17 סנט למניה. מניית פיקסאר (סימול PIXR) עולה ב-6.5%.



קרן ההשקעה הפרטית בלקסטון תרכוש את לה קינטה, חברת נדל"ן המפעילה 360 מלונות ברחבי ארה"ב, בעבור 3.4 מיליארד דולר. מחיר העסקה כולל פרמיה של 37% על מחיר הסגירה של מניית לה קינטה ביום שלישי. דירקטוריון לה קינטה הצביע פה אחד לטובת העסקה והמליץ לבעלי המניות בחברה על המיזוג בין לה קינטה ובלקסטון. מניית לה קינטה (סימול LQI) מזנקת ב-33.5%.



יצרנית ציוד התקשורת האמריקאית סיסקו סיסטמס צפויה לדווח על תוצאותיה הרבעוניות לאחר סגירת המסחר. מניית סיסקו (סימול CSCO) יורדת ב-0.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully