וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הימור שהצליח: רווח של כ-80% למשקיעים ישראלים בפרויקט דיור בלאס וגאס

TheMarker

9.11.2005 / 17:05

כך מדווחת חברת פאונדרס, העוסקת בשיווק פרויקטים של נדל"ן בחו"ל לישראלים; הפרויקט הרווחי: צ'אפל היל בלאס ווגאס, בן 280 דירות



ענף הנדל"ן למגורים, במיוחד בארה"ב, נחשב בחודשים האחרונים לאחת ההשקעות המסוכנות יותר, על רקע הערכות כי בועת הנדל"ן האמריקאית עומדת לאבד אוויר. למרות זאת, מסתבר שיש מי שדווקא הרוויח.



בית ההשקעות הישראלי פאונדרס, המתמחה בשיווק לנדל"ן בחו"ל, מדווח בימים אלה על כוונתה של קבוצת יזמי נדל"ן אמריקאים לרכוש יחידות דיור במכירה קבוצתית בפרויקט צ'אפל היל בלאס וגאס. בכך יתאפשר לכל המשקיעים הישראלים שרכשו כ-280 דירות בפרויקט זה - במכירה שהחלה לפני כשנתיים וחצי - ליהנות מרווח של כ-80% על ההון העצמי שהשקיעו.



בימים אלה, מקבלים הבעלים הישראלים של הדירות את המכתבים הממליצים להם לבצע את עסקת המכירה ולממש את השקעתם. במכתב החתום על ידי מנכ"לית פאונדרס, דנה תדמור, נאמר: "הזדמנות עסקית זו באה בתקופה שבה שוק הנדל"ן בלאס וגאס נמצא בשיאו, והביקוש לנכסי קונדומיניום גבוה וההיצע נמוך...זאת הפעם הראשונה שהצעה כזו ניתנת למשקיעים פרטיים בישראל: בנוסף לרווח של תשואה שנתית של 7%, כעת, בתוך שנתיים וחצי, מוצע מימוש השקעה ברווח כולל של כ-80% על ההון העצמי".



תדמור מדגישה כי מדובר בהליך מימוש רווחים מהיר פשוט יחסית, של חתימה על מסמכי מכירה. לדבריה, מובטח כי כספי המימוש יגיעו אל הלקוח בתוך חודשיים מיום סיום המכירה.



בפאונדרס מציינים כי בעשור האחרון, ההכנסות מקונדו-קונוורז'ן בארה"ב הגיעו לכ-40 מיליארד דולר, ונתח נכבד של 8% מסכום זה - בלאס וגאס בלבד. פרויקט צ'אפל היל יצא לדרכו ביולי 2002 ובמסגרתו נמכרו בישראל כ-280 דירות בנות 2-4 חדרים. שווי הדירות שנמכרו אז, נע
בין 90 אלף ל-160 אלף דולר.



הדירות נמכרו כנדל"ן מניב במסגרת עסקה בטוחה, הנושאת תשואה גבוהה למשקיעים. בהשקעתם בפרויקט צ'אפל היל בלאס וגאס, נהנו המשקיעים מ-12% תשואה שנתית לתקופה של חמש שנים, ובנוסף מעלייה בערך הנכסים של כ-12% מתחילת השנה. לקוחותיה של פאונדרס קיבלו כבר מהשנה הראשונה את התשואות על השקעותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully