וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוור במגעים מתקדמים לרכישת הסטארט אפ הישראלי וי-סקיור תמורת 15 מיליון דולר

גליה ימיני

9.11.2005 / 17:33

זאת לאחר שהמגעים עם CA וסיסקו נכשלו; החברה גייסה עד כה כ-12 מיליון דולר, כך שעם ביצוע העסקה המשקיעים לא יזכו לראות רווח אלא החזר השקעה בלבד



לאחר שהמגעים עם CA וסיסקו נכשלו, נמצא הסטארט אפ הישראלי וי-סקיור (V-Secure), העוסק באבטחת מידע, במשא ומתן מתקדם על מכירתו לחברת רדוור של האחים זיסאפל.



שווי העסקה המתוכנן עומד על כ-15 מיליון דולר, וכרגע שני הצדדים נמצאים במגעים אחרונים כדי להוציאה לפועל כבר בשבועות הקרובים.

אם העסקה אכן תצא לפועל יהיה זה האקזיט השני של מנכ"ל וי-סקיור, יזהר שי, שייסד את הסטארט אפ הישראלי ביזנס ליירס. לפני כשנתיים נמכר ביזנס ליירס, שפיתח תוכנה המתרגמת הודעת פיטורים או קליטת עובדים לעשרות פעולות במערכות המחשוב - תמורת 44 מיליון דולר לחברת נטגריטי האמריקאית, שנמכרה לאחר מכן לענקית התוכנה CA. לפני כשנה הוא הובא לוי-סקיור כדי לעשות ארגון מחדש בחברה, מאז הוא עסוק בעיקר בנסיונות למכור אותה.

תחום העיסוק של וי-סקיור הוא מניעת חדירות לרשתות ארגוניות - Intrusion Prevention ומרבית הסטארט אפים שעסקו בתחום הזה כבר נמכרו לחברות אבטחת תוכנה גדולות יותר. בעבר הן CA והן סיסקו בדקו את המוצר של וי-סקיור כחלק מהמגעים לרכישת החברה, אך המגעים לא הבשילו לכלל עסקה.



וי-סקיור הוקם ב-2000, ועבר תהפוכות גדולות בדרך, כולל שינוי קווי מוצרים ופיטורי עובדים. עם כ-50 לקוחותיו נמנים אל על, גילת לוויינים, חברת החשמל, יד ושם, בורסת פילדלפיה וכמה בסיסים של צבא ארה"ב. לחברה הכנסות של כמה מיליוני דולרים, אך אינה רווחית. בין המשקיעים בוי-סקיור נמצאת חברת הייעוץ לאבטחת מידע הישראלית קומסק. לחברה 30 עובדים, ועד כה היא גייסה כ-12 מיליון דולר. כך שאם תתבצע העסקה תמורת 15 מיליון דולר, המשקיעים לא יזכו לראות רווח גדול מהעסקה, אלא החזר השקעה בלבד.



רדוור, מבית היוצר של האחים זיסאפל, מתמחה בתחום תוכנות לניהול וניתוב עומסים ברשתות תקשורת, והיא נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 325 מיליון דולר.



יזהר שי, מנכ"ל וי-סקיור סירב להגיב לידיעה. מרדוור לא התקבלה תגובה.



ת.ז. וי סקיור



* שנת הקמה: 2000



* תחום עיסוק: מניעת חדירות לרשת הארגונית



* מיקום: פ"ת וניו ג'רסי



* מספר עובדים - 30



* מייסדים: אבי אלבוים, רוני גולדברג ואבנר ברק



* משקיעים: הקרנות היפריון ו-West AM, קומסק, ומשקיעים פרטיים



* הון מושקע: 12 מיליון דולר



* היקף הכנסות: כמה מיליוני דולרים



* לקוחות מרכזיים: משרדי התחבורה והחקלאות האמריקניים, אל על, גילת לווינים,
חברת החשמל


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully