וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס ה-Active של כאל מסכם חצי שנה עם 55 אלף לקוחות; מנכ"ל כאל: צפוי גידול בביקוש עם כניסת מגבלות האשראי לתוקף

שרון שפורר

9.11.2005 / 18:06

כ-80% מהאוחזים בכרטיס נוהגים לגלגל את האשראי ולא לפרוע את כל סכום החיוב; סמנכ"ל השיווק, ארז פז צופה כי המתחרות תשקנה כרטיס כזה בעתיד הקרוב



חברת כאל מסכמת היום חצי שנה של פעילות בכרטיס האשראי שהשיקה בחודש מאי החולף ה-Active עם 55 אלף לקוחות - כמחצית מהם לקוחות חדשים של החברה.



מספר הכרטיסים שהונפק גבוה ב-10,000 מהמספר לו ציפו בחברה. בכאל מצפים כי לקראת יישום חוק המגבלות על חריגות האשראי על הבנקים על פי הוראת המפקח, החל מינואר הקרוב, יחול גידול ניכר בביקוש לכרטיס. סמנכ"ל השיווק, פז אומר, כי בעלי הכרטיס אקטיווים ומוציאים בממוצע חודשי כבר קרוב ל-2,000 שקל - בדומה, לדבריו, לממוצע החודשי של כלל מחזיקי כרטיסי האשראי.



סמנכ"ל השיווק של החברה, ארז פז אומר, כי הכרטיס הינו כרטיס ריוולווינג ובתרגום חופשי - כרטיס מתגלגל אשר כאל היתה הראשונה להביאו לארץ, לאחר שנים שעושים בו שימוש בעולם". לדברי פז, "חדשנותו של ה- Active טמונה ביכולת של הצרכן להחליט בכמה לחייב את החשבון בכל חודש על בסיס דפי חשבון שנשלחים אליו ותמיכה של מוקד לקוחות למשך חמישה חודשים". לדברי פז, כאל התאימה את הכרטיס לצרכן הישראלי והוא מציין למשל, כי אם בשוק הבינ"ל נותנים חמישים ימי אשראי, הרי שמספר ימי האשראי בארץ עומד על 17 בלבד והריבית כמובן בהתאם נעה בין 14%-9% במקום 22% בעולם ולעומת ריבית האוורדראפט העומדת על כ-10%".



מאיסוף נתונים המאפיינים את פלחי האוכלוסייה בעלת כרטיס ה-Active עולים מספר ממצאים ובכללם העובדה ש-80% מהמשתמשים בכרטיס נוהגים לגלגל את האשראי ולא לפרוע את כל סכום החיוב במועד חיוב החשבון, 50% ממנפיקי הכרטיס הם בגילאי 50-31. בנוסף, בהשוואה להרגלי השימוש בכרטיסי אשראי רגילים, מחזיקי הכרטיס נוהגים להשתמש יותר בכרטיסם בענפי המזון, הדלק והביגוד.



לדברי ארז פז, סמנכ"ל השיווק של כאל, כרטיס ה"Active" הינו פרי פיתוח של חברת כאל ומבוסס על מוצרי אשראי הקיימים בעולם תוך התאמה ברורה לאופי צריכת האשראי הייחודית של הלקוח הישראלי. מדובר במוצר אשראי המתאים גם ללקוחות שצורכים אשראי באופן קבוע, וגם ללקוחות שנוהגים לפרוע מידי חודש את מלוא סכום החיוב, אך מעת לעת זקוקים לאשראי בגין הוצאות חריגות".



נראה, כי בחברת כרטיסי האשראי לא חסכו במאמצים לשווק את הכרטיס החדש אשר בכוונתם, כפי שמספר סמנכ"ל השיווק, "לדחוף בכל הכח" בשנים הקרובות ואשר הם רואים בו את המהלך האסטרטגי החשוב ביותר שלהם בתקופה האחרונה.



מנכ"ל כאל, בעז צ'ציק מציין, כי יחד עם השקת כרטיס ה-Active הקימה החברה מוקד מכירה ושירות יעודי המעניק ללקוח ליווי טלפוני צמוד והכוונה אישית לתקופה ממושכת, על מנת שהלקוח יוכל להפיק את מלוא התועלת מהשימוש בכרטיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully