וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינוק של 83% ברווחי חברת המחקר מורנינגסאטר הודות לצמיחה בשירותים ליועצים פיננסים

TheMarker

9.11.2005 / 18:43

הכנסות החברה, שהונפקה ב-IPO בוול סטריט השנה, גדלו ברבעון השלישי ב-22% ל-57 מיליון דולר; החברה ייחסה את השיפור בתוצאותיה לצמיחה ערה בהיקף הביקוש למוצר אדווייזר וורקסטיישן



חברת המחקר הפיננסי האמריקאית מורנינגסאטר (סימול MORN), שהונפקה ב-IPO בוול סטריט מוקדם יותר השנה, דיווחה היום על זינוק של 83% ברווח הרבעוני, על רקע גידול בהיקף השירותים שהחברה מספקת ליועצים פיננסים.



מורנינגסטאר, אחת מחברות דירוג קרנות הנאמנות המובילות בעולם העוקבת אחרי כ-55 אלף קרנות נאמנות, רשמה ברבעון השלישי רווח נקי של 7.5 מיליון דולר, או 17 סנט למניה, לעומת רווח של 4.1 מיליון דולר, או 10 סנט למניה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. עם זאת, מדובר ברווח נמוך מהתחזיות לרווח של 19 סנט למניה.



הכנסות החברה בתקופה המדווחת גדלו ב-22% לעומת התקופה המקבילה, ל-56.9 מיליון דולר.



מורנינגסטאר, אשר משרתת יותר משלושה מיליון משקיעים פרטיים, כ-100 אלף יועצים פיננסים ו-500 לקוחות מוסדיים ב-16 ארצות, ייחסה את השיפור בתוצאותיה לצמיחה ערה בהיקף הביקוש למוצר אדווייזר וורקסטיישן, מערכת תכנון השקעות מבוססת רשת שמספקת מורנינגסטאר ליועצים פיננסים בחברות גדולות.



מורנינגסאטר, שנוסדה לפני יותר מ-20 שנה, גייסה בחודש מאי 141 מיליון דולר בהנפקה ראשונה לציבור (IPO) לפי שווי שוק של יותר מ-700 מיליון דולר. במסחר בוול סטריט יורדת מניית מורנינגסטאר ב-4.6%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully