וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש העסקים מוטי זיסר בונה בית חדש בפתח תקווה בכ-6 מיליון דולר

צלי גרינברג

10.11.2005 / 8:52

לזיסר בעלות על שטח של כ-8 דונם בשכונת בת גנים שעל 5 מהם הוא בונה וילה ענקית בת שתי קומות בשטח של כ-3,000 מ"ר; את הבית תכננה האדריכלית אורלי שהם שתכננה את ביתו לשעבר של אהוד ברק



איש העסקים ויזם הנדל"ן מוטי זיסר החל בבניית מעונו הפרטי החדש ברחוב אחימאיר בשכונת בת גנים היוקרתית בדרום פתח תקווה.



לזיסר בעלות על שטח של כ-8 דונם בשכונה, שעל 5 מהם הוא בונה וילה ענקית בת שתי קומות בשטח כולל של כ-3,000 מ"ר, אשר ככל הנראה עתידה להחליף את הווילה שלו בבני ברק, בה הוא מתגורר כיום.



זיסר קיבל היתר לבניית מרתף בגודל של כ-850 מ"ר ועוד 2 קומות בגודל של כ-1,360 מ"ר, שלהם יהיו צמודים יחידת אירוח, חדר קולנוע ל-50 איש, שתי מעליות, בריכה במרתף וג'קוזי בקומה השנייה, ששטחם הכולל יגיע, כאמור, לכ-3,000 מ"ר.



את הבית תכננה האדריכלית אורלי שהם, שתכננה בין היתר את ביתו לשעבר של אהוד ברק בכפר שמריהו. מקורות נדל"ן מקומיים מעריכים, כי עלות 8 הדונם בהם מחזיק זיסר נעה בין 6 ל-6.5 מיליון דולר, כאשר לפי מקורות הנדל"ן המקומיים, על 3 הדונם הנותרים הצמודים לשטח הבית המתוכנן יבנה זיסר בתים לילדיו.



שכונת בת גנים היא השכונה היקרה ביותר בפתח תקווה. השכונה מכילה בתים צמודי קרקע בלבד ועל כל מגרש של חצי דונם בנויה יחידת דיור אחת - לעומת שאר העיר, בה על כל חצי דונם נבנו 2 יחידות דיור.



דניאל חזני מסוכנות התיווך טופ האוס בפתח תקווה מוסיף כי עלות מ"ר לא בנוי בשכונה מגיע לכ-1,000 דולר בממוצע, וכי העלות משתנה בהתאם למיקום המגרש - שכן מחיר המגרשים הצמודים לכביש, התוחם את השכונה, נמוך ממחיר המגרשים הממוקמים בפנים השכונה השקטה.



ההערכות בענף הן כי בניית הבית החדש תעלה לזיסר כ-3 מיליון דולר ולאחר שיושלם הבית, על 5 הדונם, הוא יהיה שווה כ-6 מיליון דולר.



את תגובתו של מוטי זיסר, השוהה בימים אלו בחו"ל, לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully