וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר ישראל כץ: להיערך לבחירות; ח"כ סער: פרץ חסר אחריות וקיצוני

הארץ

10.11.2005 / 10:09

לפיד: מעמד הביניים נותר ללא ייצוג ושינוי תזכה בקולותיו; הרב יוסף ויו"ר ש"ס, אלי ישי, התקשרו לברך את פרץ; ביילין: על העבודה לפרוש מהממשלה; איתם: לקבוע תאריך לבחירות



תגובות סוערות במערכת הפוליטית לבחירתו של ח"כ עמיר פרץ לראשות מפלגת העבודה. השר ישראל כץ (ליכוד) אמר כי בחירתו של פרץ תביא להקדמת הבחירות והודיע כי יכנס את מזכירות הליכוד בשבוע הבא כדי לדון בהיערכות התנועה לבחירות.



יו"ר הקואליציה, ח"כ גדעון סער (ליכוד), אמר כי פרץ מעוניין להוציא את העבודה בכל מקרה מהממשלה בגלל שהוא אדם חסר ניסיון, חסר אחריות וקיצוני, הן בעמדותיו המדיניות והן בעמדותיו הכלכליות. לדבריו, פרץ שהנהיג את השביתות הפראיות שגרמו נזק כבד למשק יהיה מעוניין למנוע מהליכוד להעביר תקציב חברתי מטעמים פוליטיים.



יו"ר שינוי, ח"כ יוסף לפיד, אמר הבוקר כי ניצחונו של פרץ הוא מהמהפכים הגדולים שידעה מדינת ישראל. לדבריו, מעמד הביניים נותר כעת ללא ייצוג בשתי המפלגות הגדולות ויש להניח כי "שינוי" תזכה בקולותיו.



מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, שלא כהרגלו, התקשר הבוקר לפרץ ובירך אותו על ניצחונו. גם יו"ר ש"ס, ח"כ אלי ישי, בירך אותו על ניצחונו.



יו"ר מרצ-יחד, יוסי ביילין, בירך גם הוא את פרץ על ניצחונו וקרא למפלגת העבודה לקבל את דרישתו של היו"ר הנבחר לצאת מיד מהממשלה.

ח"כ אפי איתם (ציונות דתית לאומית) קרא לפרץ לפתוח בהידברות עם סיעות האופוזיציה כדי לקבוע לקביעת תאריך מוסכם לבחירות. יו"ר המפד"ל, ח"כ זבולון אורלב, הודיע כי יביא להצבעה ביום רביעי הבא את הצעת החוק לפיזור הכנסת ולהקדמת הבחירות.



יו"ר ועדת הכספים, ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) סבור שהתקציב יאושר בוועדה למרות המהפך בעבודה. לדבריו, בוועדה חברים שלושה ח"כים מהעבודה כך שלא צריכה להיות בעיה מיוחדת לאשר את התקציב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully