וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל דש אייפקס הולדינגס: עצבנות בשווקים בטווח הקצר; עלייה בטווח הבינוני

נתן שבע

10.11.2005 / 10:40

עידו נויברגר מסביר כי בתקופת בחירות השווקים נוטים לעלות; "בטווח הארוך - למרות שהכלכלה הישראלית היא במסלול צמיחה ממשי ונכון הרבה תלוי בממשלה החדשה"



עמיר פרץ נבחר הבוקר לראשות מפלגת העבודה ומעלה את החשש מפני פרישה קרובה של העבודה מהממשלה. הבחירה די מפתיעה לאור הערכות המוקדמות כי פרס ייבחר והממשלה תאריך ימים עד נומבר 2006. בעקבות זאת, רמת אי הוודאות עלה בשווקים וכבר עכשיו מאבדים המדדים יותר מ-1%.



עידו נויברגר, מנכ"ל דש איפקס הולדינגס, ציין כי אנו עשויים לראות עצבנות רבה בשווקים הפיננסיים בימים הקרובים. רמת אי הוודאות לטווח הקצר עלתה, דבר שוודאי יגרום לתזזית במסכי הבורסה שתימשך מספר ימים.

"יחד עם זאת, בטווח הבינוני, הסטטיסטיקה מראה כי בתקופת בחירות השווקים בעולם נוטים לעלות, ובנוסף, אנשי הליכוד עשויים לראות במנהיג החדש של מפלגת העבודה איום ממשי, דבר שיכול להשפיע על איחוד השורות בליכוד והתייצבות מאחורי ראש הממשלה", אומר נויברגר.



בטווח הארוך, למרות שהכלכלה הישראלית היא במסלול צמיחה ממשי ונכון, וגם המשקיעים הזרים יודעים זאת, צריך לקחת בחשבון שלמהלכים מסוג זה ולהרכבת ממשלה חדשה יכולות להיות השפעות פוליטיות, מדיניות וכלכליות מרחיקות לכת", מפזר נויברגר ערפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully