וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנויות הנסיעות בפאריס מודאגות

סוכנויות הידיעות

10.11.2005 / 13:18

סוכני הנסיעות חוששים לתעשיית התיירות בצרפת כולה המעסיקה כמיליון איש ומכניסה 124 מיליארד דולר בשנה

ההולכים והשבים ברחובות פאריס גודשים את בתי הקפה, קונים תמונות ומזכרות ומצלמים. העובדים בפאריס עסוקים בשגרת יומם. פרברי העיר, לעומת זאת, בוערים. סוכני הנסיעות בצרפת הביעו את חששם שהמהומות שפרצו לאחרונה, המהומות העירוניות האלימות ביותר מאז שנת 1968, יבריחו את המטיילים מפאריס, ואולי אפילו מצרפת. זאת לפי דיווח סוכנות הידיעות בלומברג.

במהלך המהומות, נשרפו 6,600 מכוניות ונעצרו למעלה מ-1,500 בני אדם בשבועיים. סוכני הנסיעות ומפעילי הטיולים בפאריס חוששים שהמראות בטלוויזיה ייפגעו בתעשיית התיירות במדינה, המעסיקה כמיליון אנשים ומכניסה 124 מיליארד דולר בשנה - ומהווה 6.5% מהתמ"ג של צרפת. בשנה שעברה, ביקרו 75 מיליון איש בצרפת והוציאו 32.8 מיליארד יורו (38.5 מיליארד דולר) במדינה.

ג'ורג' קלסון, יו"ר פדרציית סוכני הנסיעות בצרפת, אמר לסוכנות הידיעות בלומברג כי הפדרצייה פנתה למשרד התיירות הצרפתי בבקשה להתערב עם קמפיין לתיירות הצרפתית, אם יידרש.

סוכנויות הנסיעות בצרפת אינן חוששות מהמראות בטלוויזיה בלבד. מדינות כמו ארה"ב ובריטניה הזהירו את התיירים מפני כניסה לצרפת. ממשלת ארה"ב אמרה כי "אמנם ההתפרעויות אינן נמצאות באזורים אשר בהם בד"כ מטיילים אמריקאים, אבל על התיירים להיות ערניים". ממשלת בריטניה מזהירה אזהרה באתר האינטרנט: "על התיירים להיות זהירים במיוחד באזורים המועדים להתפרעויות".

"ההשפעה על התיירות בצרפת תהיה מוגבלת כל עוד ההתפרעויות לא יגיעו לאזורים המרכזיים", אמר עמנואל פרי, כלכלן של חברת אקסן BNP פאריבה.

עד כה, לא נרשמה ירידה במספר התיירים, לפחות למונומנט הידוע מגדל אייפל. פיטר בוטרמן, דובר אתר השעשועים יורודיסני, הממוקם מחוץ לפאריס, סירב לציין אם נרשמו ביטולים בהזמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully