וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי שיא ל-GTC פולין ברבעון השלישי: הרוויחה מתחילת השנה כ-12 מיליון דולר

נתן שבע

10.11.2005 / 13:33

החברה נסחרת לפי שווי של 867 מיליון דולר בבורסה בפולין; לפי כללי חשבונאות בינ"ל הרוויחה החברה כ-38 מיליון דולר; לפי הכללים החשבונאיים בארץ הרוויחה החברה כ-5.4 מיליון דולר בלבד



GTC פולין מקבוצת מסיימת את הרבעון השלישי עם רווח שיא של 37.7 מיליון דולר - כמעט כפול מהרווח ברבעון המקביל ב-2004. הדיווח של החברה, שנסחרת בין 20 הגדולות בבורסה של פולין, הוא לפי כללים בינ"ל. לפי הכללים החשבונאיים המוכרים בארץ הרוויחה החברה כ-5.4 מיליון דולר בלבד.



כללי החשבונאות הישראליים לא מכירים בהליך של שיערוך נכסים, שמקובל מאוד באירופה, והכלל החשבונאי המקומי הוא רישום נכס ע"פ שוויו ההיסטורי, כאשר רק במקרה של מימוש נרשם רווח או הפסד הון בהתאם. שיערוך נכסים שכזה בדו"חותיה של GTC הסתכם ב-43 מיליון דולר ברבעון השלישי.



הכנסותיה של החברה משכירות עלו ב-68% ל-22.2 מיליון דולר. גידול שמוסבר בגידול בהכנסות משכירות, בין היתר מהגלריה החדשה שנפתחה בקרקוב ובבניין בבלגרד. שווי נכסי החברה למעלה ממיליארד דולר והונה העצמי מסתכם ב-456 מיליון דולר. פעילותה השוטפת של החברה ייצרה לה תזרים מזומנים של 16.6 מיליון דולר, מעט פחות מהרבעון המקביל.



את תשעת החודשים הראשונים מסיימת החברה עם רווח 79.9 מיליון דולר, כשלפי כלליים חשבונאים ישראליים מדובר ברווח של 11.8 מיליון דולר.



GTC נדל"ן תגדיל את אחזקתה ל-100% ב-GTC International, שמחזיקה במחצית מ-GTC פולין לאחר שתשלים את רכישת את חלקה של אזורים בחברה הבת. GTC פולין הספיקה לטפס מ-41% מתחילת השנה לשווי של 867 מיליון דולר, ויותר מהכפילה את שוויה מאז הנפקתה במאי אשתקד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully