וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אן.די.אס חתמה על הסכם לחמש שנים עם הסניף הדרום אמריקאי של DirecTV

נטע יעקבי

28.6.2001 / 17:26

תספק ל-DirecTV שישה יישומי טלוויזיה אינטראקטיווית בתוך שנה; DirecTV היא הלקוחה הגדולה ביותר של החברה

חברת אן.די.אס , המספקת מערכות גישה מותנית ויישומים אינטראקטיוויים לטלוויזיה דיגיטלית לספקי טלוויזיה ותוכן, הודיעה היום על חתימת הסכם לחמש שנים עם סניף דרום אמריקה של חברת DirecTV, חברה בת של יוז אלקטרוניקס (סימול GMH). במסגרת ההסכם תספק אן.די.אס ל- DirecTV שישה יישומי טלוויזיה אינטראקטיווית שונים.

ב-17 ביוני החלה לשדר DirecTV את משחקי גביע העולם בכדורגל לצעירים של פיפ"א, המתרחשים אחת לארבע שנים, כאשר היא עושה שימוש במוצרי ה-Value@TV של אן.די.אס.

לאור ההצלחה במשיכת הצופים אל רשת DirecTV החליטה האחרונה להרחיב את ההסכם לחמש שנים, והוא כולל, כאמור, גם שישה פיתוחי ITV (טלוויזיה אינטראקטיווית) שיימסרו לחברה בתוך שנה.

ב-DirecTV אמרו היום כי ההצלחה האדירה של מוצרי אן.די.אס במשחקי פיפ"א היא שגרמה לרצון להרחיב את העבודה עם החברה. יישום הספורט של אן.די.אס מאפשר לצופים לצפות במספר משחקים בו זמנית, ולקבל מידע נוסף וסטטיסטיקות על הקבוצות המתחרות ועל השחקנים.

מנכ"ל ונשיא אן.די.אס, אייב פלד, הוסיף כי ההסכם האחרון הוא משמעותי בנוגע לצמיחה הכללית של שוק הטלוויזיה האינטראקטיווית בדרום אמריקה.

הרעיון הנמצא בבסיס הטלוויזיה האינטראקטיווית הוא לאפשר לחברה המשדרת להעביר בביטחה את ערוצי הטלוויזיה השונים רק למנויים משלמים, ולשלוט על כמות הערוצים אותם המנוי מקבל, בהתאם להסכם עימו. בשנת 1987 חיפשה ניוז קורפ, תאגיד התקשורת הבריטי הענק של רופרט מרדוק, דרך לאבטח את המידע המשודר על גבי רשתות שידור מתקדמות. מרדוק חבר אל פרופ' עדי שמיר ממכון ויצמן שפיתח טכנולוגיה ייחודית, וכך נולדה חברת אן.די.אס, אשר מספקת פתרונות המיועדים לשוק הטלוויזיה הרב ערוצית.

כיום נחשבת NDS לחברה הגדולה בעולם בתחומה. החברה מספקת ציוד דיגיטלי ל-YES, תבל ולמתב , וגם ל-45% מכלל החברות המשדרות טלוויזיה דיגיטלית בעולם. DirecTV היא הלקוחה הגדולה ביותר שלה, עם 20 מיליון מנויים לטלוויזיה הדיגיטלית בארה"ב, ואחראית ל-38% ממכירותיה של אן.די.אס.

מניית אן.די.אס נסחרת בבורסת הנאסד"ק בעלייה של 0.45% למחיר של 33.2 דולר. החברה הציגה בשנה האחרונה דו"חות חיוביים. הרווח ברבעון הראשון הגיע ל-9 מיליון דולר, לעומת רווח של 7 מיליון דולר ברבעון המקביל. מכירות החברה הגיעו ל-77.4 מיליון דולר, בהשוואה ל-59.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה - עלייה של 30%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully