וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-CIBC כבר מסתכלים על 2007: מעלים את מחיר היעד לטבע ל-46 דולר; "הסיכוי בהשקעה בטבע רב על הסיכון"

נתן שבע

10.11.2005 / 14:21

האנליסטים מתבססים על מכפיל רווח של 20 ב-2007 כשאין הם מכלילים עדיין את תוצאות אייווקס; מחיר היעד גבוה כ-20% ממחיר המניה בשוק



פירסמה את תוצאותיה לרבעון השלישי ומטר העדכונים של בתי ההשקעות נוחת בתיבות הדואר האלקטרוני של המשקיעים. CIBC מצטרף לבתי ההשקעות האחרים ומציב לה מחיר יעד שגבוה בינתיים מכל ההמלצות האחרות ועומד על 46 דולר - 20% מעל מחירה בשוק.



"הסיכוי בהשקעה בטבע רב על הסיכון", כותבים במחלקת המחקר של הבנק ומתבססים על השתקפות התוצאות של החברה ב-2006, צבר המוצרים העשיר של החברה שממתין לאישור ועל רכישת אייווקס.



"אנו מאמינים כי על אף הקשיים המלווים את ענף הגנריקה ועל אף ששנת 2005 אינה פשוטה לסקטור הגנרי, טבע איתנה במעמדה כחברה מובילה, וביכולתה להתמודד באופן מיטבי עם הקשיים המאפיינים את הענף הגנרי", כותבים ב-CIBC. עוד מוסיפים שם כי יתרונה של החברה בצבר המוצרים, מערך השיווק, ניהול רכישות מוצלחות, סינרגיה בין חטיבת התרופות לחטיבת חומרי הגלם, ובסיכוי לאפסייד נוסף הנובע מסל המוצרים שנמצא בבלעדיות וממתין לאישור.



עוד מציינים שם כי חזרתה של הטיסאברי, המתחרה לקופקסון, למדפים (אם תהיה כזו) במחצית השנייה של 2006, תהיה שונה בתכלית מהשקתה בתחילת 2005. עד אז תיזקף לזכותו של הקופקסון היסטוריה מוצלחת של מחקרים רבים לגבי האפקטיוויות של המוצר מול השאלות הרבות של בטיחות הטיסאברי, שירדה מהמדפים בעקבות מותם של שני חולים.



ב-CIBC הנמיכו קלות את תחזית הרווח לרבעון הרביעי לרווח נקי של 41 סנט למניה - 2 סנט פחות מהתחזית הקודמת. כמו כן מורידים בבנק את תחזית הכנסות ל-2006 ל-6.12 מיליארד דולר לעומת 6.28 מיליארד דולר בתחזית הקודמת וחוזים רווח של 1.94 דולרים למניה.



תחזיותיהם עדיין לא כוללות את תוצאות אייווקס שרכישתה תושלם לקראת סוף השנה או בתחילת 2006. ב-2007 מעריכים שם כי הרווח יעלה ל-2.31 דולרים למניה על הכנסות של 7.04 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully