וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארית תעשיות: למרות ירידה בהכנסות מציגה החברה עלייה של 80% ברווח התפעולי ל-1.08 מיליון שקל

טל לוי

10.11.2005 / 15:42

הרווח הנקי של יצרנית המרעומים פחת ב-28% לעומת הרבעון המקביל; בימים הקרובים תודיע החברה על קבלת הזמנה בהיקף של כ-40 מיליון שקל; מניית ארית איבדה מתחילת השנה 17%



על אף ירידה של 18% בהכנסותיה ברבעון השלישי של 2005, הצליחה יצרנית המרעומים, , להוריד את סעיף עלות המכירות ולכן היא מדווחת על עלייה של 4% ברווח הגולמי. בארית קיצצו בהוצאות התפעוליות של החברה בכ-20% (ל-1.6 מיליון שקל) ולכן מדווחת ארית על רווח תפעולי של 1.08 מיליון שקל לעומת 600 אלף שקל ברבעון המקביל.







בשורה התחתונה, אמנם מדווחת ארית על ירידה של 28% ברווח הנקי לעומת התקופה המקבילה, אולם אז, רשמה ארית הכנסה חד פעמית של 1.2 מיליון שקל. בעוד שברבעון הנוכחי מדובר בהכנסה חד פעמית של 314 אלף שקלים בלבד.



"כפי שדיווחנו בעבר, בימים הקרובים אנו צפויים לקבל הזמנה גדולה בהיקף של סביב 40 מיליון שקל" אומרים רן אקהאוס ושמואל מאירסון ? המנכ"לים. מדובר בעסקה שנחתמה בין התעשייה הצבאית למשרד הביטחון בדבר מכירת פגזים מסוג כלנית לצה"ל בהיקף של 250 מיליון שקל כאשר ארית תספק את המרעומים. "שיפרנו את ההון העצמי והחברה התייצבה כבר מספר רבעונים על רווח גולמי הנע סביב 30%" אומרים אקהאוס ומאירסון.



ההכנסה החד פעמית בתקופה המקבילה מיוחסת למכירת חברה כלולה (אופיסקור), הסכם פשרה בגין תביעה שהגישה ארית (500 אלף שקל), רווח מפדיון מוקדם של אג"ח סדרה 3 (440 אלף שקל) ומכירת השלד הבורסאי "ארית מערכות" תמורת 845 אלף שקל. לעומת זאת, רשמה ארית הכנסה חד פעמית צנועה יותר ברבעון הנוכחי שמקורה במכירת אחזקות בחברה הבת.



ארית היא חברת אחזקות ועיקר פעילותה מבוצעת באמצעות החברה הבת (90%) רשף טכנולוגיות שעוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מרעומים אלקטרוניים לשקו הצבאי ובתחום המערכות המכניות דלות אנרגיה וחסינות מפני תנאי סביבה קשים.



מניית ארית ? שנשלטת בידי שמואל מאירסון ורן אקהאוס - איבדה מתחילת השנה 17% ושוו השוק שלה עומד על 32 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully