וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום לאחר שחצתה את רף 2 מיליארד הדולר, אנליסטים מעדכנים הערכות לאמדוקס; חשש מתוצאות מיזוג ספרינט-נקסטל

אסף רותם

10.11.2005 / 18:18

סיטי גרופ חזר על המלצת "קנייה"; מריל לינץ' חזר על "נייטרלי" ו-CIBC חזר על "תשואת יתר"; אמדוקס עולה כעת 2.5% בוול סטריט



אמש דיווחה בדו"ח טוב, כי חצתה את רף ההכנסות השנתי בהיקף 2 מיליארד דולר. את השנה הפיסקלית סיימה החברה עם רבעון שיא בהכנסות שהגיעו ל-573 מיליון דולר.



כרגיל ב"יום שאחרי", זוכה המניה להערכות מחודשות מצד האנליסטים. אלה הופתעו מכך שאמדוקס שיחררה תחזית לשנה שלה, מה שלא עשתה מאז 2002. הדאגה העיקרית של אמדוקס נותרה מיזוג ספרינט-נקסטל, שכן מדובר בהכנסות שנתיות של 220 מיליון דולר. לפי הנחת העבודה של החברה, אם תאבד אמדוקס את הכנסות ספרינט-נקסטל, ההשפעה תהיה בעיקר ב-2007.



בסיטי גרופ חזרו על המלצת "קנייה", במחיר יעד 35.5 דולר והעלו את תחזית היעד לרווחי 2006 מ-1.67 ל-1.7 דולרים למניה. בסיטי גרופ הביעו דאגה לגבי ההזמנות שאינן קשורות ב-DST, כלומר מה שהיווה עד הרכישה את הפעילות האורגנית. גם הירידה בהכנסות הדחויות מהווה מקור לדאגה.



בדומה לסיטי גרופ, גם במריל לינץ' ציינו כי רובו המוחלט של צבר ההזמנות - 180 מיליון דולר מתוך 190 מיליון - מקורו ב-DST. במריל ממשיכים להאמין שהתפתחות עסקת ספרינט-נקסטל תשפיע על אמדוקס באובדן החוזה או בירידת מחירים משמעותית, כך או כך מצב לא נוח לאמדוקס. במריל אמרו, כי הם מתקשים לספק מספרים בשל רכישת DST, ובשל כך רק חזרו על המלצת ה"נייטרלי" הפושרת שלהם, אך לא צירפו מחיר יעד.



גם ב-CIBC הותירו את המלצתם, "תשואת יתר". צפי ההכנסות עודכן ב-5 סנט כלפי מעלה, מ-1.63 ל-1.68 למניה. מחיר היעד של 35 דולר מהווה מכפיל של 21 על הרווחים הצפויים ל-2006.



אמדוקס עולה כעת 2.5% בוול סטריט למחיר 28.6 דולר למניה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully