וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגובות לדו"חות ריטליקס: סיטיגרופ מעלה את היעד ל-29 דולר; בלידר ושות' מדברים על סיכויים טובים לרכישת החברה

שרון שפורר

10.11.2005 / 18:11

בבנק ההשקעות העולמי מותירים לריטליקס המלצת "החזק 2"; בלידר ושות' "מרגישים נוח" עם "קנייה" ויעד של 30.5 דולר



בנק ההשקעות העולמי סיטיגרופ, כמו גם בית ההשקעות הישראלי לידר ושות', מפרסם היום תגובה לתוצאות שפירסמה אתמול חברת . בסיטיגרופ מעלים את מחיר היעד של החברה בדולר אחד ל-29 דולר ומשמרים למניה המלצת "החזק 2", ואילו בלידר "מרגישים נוח" עם המלצת "קנייה" ועם מחיר יעד של 30.5 דולר. ריטליקס פתחה היום את המסחר בוול סטריט ב-24.39 דולר.



האנליסט ערן יעקבי, מבית ההשקעות המקומי, מתייחס למספר נקודות בסקירתו ובכלל זה להתקדמות הטמעת החברות החדשות - TCI ו-IDS שנרכשו השנה. יעקבי סבור, כי ריטליקס ממוצבת כעת כספק פתרון מלא לצרכים העסקיים והטכנולוגים של קמעונאים ומפיצים לכל אורך שרשרת האספקה.



מההיבט הטכנולוגי, הוא מוסיף, ניתן להסיק כי ההשקעה האדירה במו"פ של החברה נשאה פירות והוא מזכיר את הדיווח שלה על תגובות אוהדות מצד הלקוחות בכל הנוגע למוצר החדש - ה-Retalix InSinc. יעקבי מתייחס גם להיבט הגאוגרפי ומפנה את תשומת הלב לכך שבחודשים הקרובים צפויה החברה להודיע על חוזים גדולים באוסטרליה, יפאן ואירופה, ועל חוזים חדשים ככל הנראה במזרח אירופה.



בנוסף לאופטימיות לגבי הפעילות העתידית של ריטליקס, ערן יעקבי סבור, כי החברה מהווה מטרה לרכישה על ידי אחד מספקי ה-ERP העולמיים.



גם בסיטיגרופ מביעים שביעות רצון מהפעילות העולמית של ריטליקס, אך יחד עם זאת מביעים דאגה מהשווקים בצפון אמריקה, הממשיכים להפגין לדבריהם חולשה. הם מציינים, כי ההנהלה צופה התאוששות כבר בתחילת 2006 אך הם מעריכים, לעומת זאת, כי ההתאוששות תגיע מאוחר יותר - באזור המחצית השנייה של השנה הבאה.



בלידר ושות' חוזים לריטליקס ב-2005 רווח של 16.3 מיליון דולר או 83 סנט למניה, מזה 36 סנט ברבעון הרביעי על הכנסות של 192 מיליון דולר. בסיטיגרופ מדברים על תוצאות נמוכות מעט יותר, הכוללות רווח של 82 סנט למניה ב-2005 - 25 סנט ברבעון הרביעי. החברה עצמה אישררה אתמול, עם פרסום התוצאות, את התחזית להכנסות של 190 מיליון דולר לפחות ב-2005 ולרווח של 15.5 מיליון דולר לפחות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully