וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקנומטיקס ו-ISID מרחיבות את שיתוף הפעולה בשוק היפאני

סוכנויות הידיעות

28.6.2001 / 18:55

הקבוצה היפאנית תפיץ את תוכנת eM-TolMate - שהיא חלק מחבילת פתרונות eMPower של טקנומטיקס

חברת טקנומטיקס , המתמחה בפתרונות e-manufacturing, הודיעה היום על הארכת הסכם שת"פ ביפאן עם אינפורמיישן סרוויס אינטרנשונל - Dentsu ISID, הקבוצה היפאנית המספקת שירותי מידע, ייעוץ, מוצרי חומרה ותוכנה, תכנון מערכות ותמיכה בהטמעה. במסגרת ההסכם החדש תפיץ ISID את תוכנת eM-TolMate - שהיא חלק מחבילת הפתרונות eMPower של טקנומטיקס - למשתמשים במערכות CAD ביפאן.

ISID, המפיצה מערכות CAD ביפאן, תמכור את תוכנת eM-TolMate ותספק תמיכה למשתמשי מערכת I-DEAS של SDRC, מערכת Pro/ENGINEER של PTC, מערכת Catia של Dassault ומערכת Unigraphics של UGS.

"ההסכם עם ISID משקף את האסטרטגיה שלנו להעמיק את חדירתנו לשוק היפאני", אמר הראל בית-און, נשיא ומנכ"ל טקנומטיקס. "ההסכם בא בהמשך להצלחת תוכנת eMPower בשוק היפאני".

"כמפיצה של מוצרי CAD היתה ISID שותפה טבעית לטקנומטיקס", הוסיף בית-און. "אנחנו מאוד מרוצים משיתוף הפעולה עם ISID במטרה לספק לשוק חשוב זה את הכלים הטובים ביותר לשיפור איכות המוצר".

פתרונות הייצור האלקטרוניים של טקנומטיקס מאפשרים לתכנן, לפתח ולתפעל באופן אופטימלי תהליכי ייצור בארגון המורחב. התוכנה של טקנומטיקס משמשת יצרנים בתעשיות הרכב, התעופה, האלקטרוניקה, המעגלים המודפסים והציוד המכני הכבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully