וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.סי.טל תספק לטלקום אוסטריה את פתרונות ה- FraudView שלה

נטע יעקבי

28.6.2001 / 20:07

יותקנו על פלטפורמת ה-Quali.View של אי.סי.טל הנמצאת כבר בשימוש טלקום אוסטריה, ספקית התקשורת המובילה באוסטריה שפועלת גם בצ'כיה, קרואטיה וסלובניה

חברת אי.סי.טל הודיעה היום כי קיבלה הזמנה מחברת טלקום אוסטריה עבור פתרונות ה-FraudView שלה, מוצר הדגל של החברה, אשר יותקן על פלטפורמת ה-Quali.View של אי.סי.טל, הנמצאת כבר בשימוש טלקום אוסטריה.

לאחר מספר שנים של שימוש מוצלח בפלטפורמה הקיימת של אי.סי.טל אצל טלקום אוסטריה, החליטה האחרונה להוסיף גם את מוצר ה-FraudView של אי.סי.טל, אשר ינצל את הפלטפורמה הקיימת.

טלקום אוסטריה היא ספקית התקשורת המובילה באוסטריה ומתמחה בתקשורת נייחת וסלולרית, תקשורת נתונים ושירותי אינטרנט. החברה פועלת גם בצ'כיה, קרואטיה וסלובניה.

פלטפורמת ה-Quali.View מאפשרת לחברה לנטר ולהבטיח איכות תקשורת גבוהה ברשתות הטלפוניה וברשתות Internet Telephony ולגלות ולמנוע הונאות ברשתות קוויות, סלולריות ואחרות. כמו כן, היא מאפשרת לה לחייב בגין תעבורה ושירותים הניתנים על ידה לספקים אחרים. אפליקציות אלה, הניתנות ליישום על גבי פלטפורמה אחת, הינן ייחודיות לחברה.

ייחודו של פתרון ה-FraudView הוא בביצוע כל הפעולות הללו בזמן אמת. היישום כולל פילטרים לתרחישי הונאה, מבוסס על ניטור נתונים בזמן אמת ורשתות איתות ומספק ללקוח פיתרון גמיש שמסוגל להתמודד עם שינויים בדפוסי ההונאה.

לפני מספר ימים קיבלה החברה המלצת "קנייה" מבנק ההשקעות סלומון סמית ברני, אשר שם אותה בראש רשימת המומלצות שלו. האנליסט ויקטור הלפרט קבע כי אי.סי.טל מתפתחת לכיוון של חברת תוכנה מובילה בתעשייה.

מניית אי.סי.טל, הנסחרת בנאסד"ק, עולה כעת ב-6.8% למחיר של 14 דולר, המשקף לה שווי שוק של 224 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully