וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה נחמה נכנע לתקשורת: מבטל את הסעיף המעניק לו כפל פיצויים במידה שיפרוש לתפקיד ממלכתי

טל לוי

11.11.2005 / 11:13

חוזה ההעסקה של יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים כלל סעיף המבטיח לו פיצוי הסתגלות כפול במידה שיבחר לעבור לתפקיד ממלכתי; הכחיש כי בכוונתו לעזוב את תפקידו בבנק הפועלים



"אני מבקש להוריד את הסיפא בסעיף הדן בסכום שישולם לי במקרה של הפסקת עבודתי בבנק", כך אמר אתמול יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים, שלמה נחמה, באסיפת בעלי המניות.



תחילת הפרשה בסעיף בחוזה של נחמה המבטיח לו פיצוי כפול במידה שיבחר להשתלב בתפקיד ממלכתי - כאילו פוטר מהבנק. הסעיף בוטא בחוזה במלים "לצורך זה, אם יו"ר הדירקטוריון יחדל לכהן בתפקידו בקשר עם מינויו לכהונה ממלכתית, ייחשב הדבר להפסקה שאינה מיוזמתו".



ככל הנראה, ניאות נחמה להוריד את הסעיף בשל ההד השלילי לו זכה כאשר נחשף. "בקשתי זו נבעה מן הפרשנות המוטעית שניתנה בחלק מכלי התקשורת לחלק זה של הסעיף, כאילו יש לי הרהורים על עזיבת תפקידי בבנק לטובת כהונה ממלכתית", אמר אתמול.



נחמה אף ביטל כל שמועה אפשרית בדבר פרישתו מהבנק ואמר כי "אין לי כוונה לפרוש מתפקידי בבנק הפועלים. אני מתכוון להוביל את בנק הפועלים לפי החזון והאסטרטגיה, בארץ ובעולם, ולהבטיח שבנק הפועלים ימשיך להוביל את המערכת הבנקאית ולספק ללקוחותיו שירות מקצועי ואיכותי. אני רואה בכך אתגר אישי מרתק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully