וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת דן מנהלת מגעים למכירת חברת הנכסים אמד לפי שווי של 450 מיליון שקל

אריק מירובסקי

13.11.2005 / 7:45

כך נודע ל-TheMarker; באחרונה קנתה החברה את חלקם של שותפיה לשעבר באמד לפי שווי חברה של 433 מיליון שקל - לאחר שהפעילה זכות סירוב בעסקה למכירת 22.5% ממניות אמד



חברת דן, בעלת חברת הנכסים אמד, מנהלת מגעים למכירתה. ככל הנראה תנסה החברה לקבל עבור חברת הנכסים שלה, המחזיקה בעיקר בנכסי נדל"ן שונים באזור המרכז ובחברת השכרת הרכב אוויס, מחיר שישקף לה שווי של כ-450 מיליון שקל. ל-TheMarker נודע כי החברה ניהלה בשבועיים האחרונים מגעים עם כמה גופים, אולם עדיין לא נחתם הסכם מכירה סופי.



עד לפני כחודשיים הוחזקו 30% ממניות חברת האחזקות אמד על ידי אייל יונה ואמנון ברזני, באמצעות חברת MPI. השניים ביקשו למכור 22.5% מהמניות לחברת גולן מלאכת מחשבת של עודד דסאו, לפי שווי כולל של 433 מיליון שקל לאמד, אך דן מימשה זכות סירוב ראשונית לעסקה - ורכשה את המניות.



לאמד אחזקות בשווי כולל המוערך ב-220 מיליון שקל, בין היתר בחברת ההשכרה אוויס ובנדל"ן בגוש דן - רובם מגרשים ששימשו בעבר מוסכים של החברה.



ל-TheMarker נודע כי מועצת המנהלים של דן החליטה באחרונה על מכירת אחזקותיה באמד באישור יו"ר דן, מיכה נגר. המועצה שכרה את שירותי הכלכלן דן טהורי, כדי לבצע הערכת שווי של החברה. בהנהלת דן הביעו ביטחון, כי יוכלו לקבל סכום הגבוה משווי השוק שהתקבל מהעסקה האחרונה במניות MPI.



בין נכסי החברה: בניין ש.א.פ במתחם הבורסה ברמת גן; קניון הדר תלפיות בירושלים; מגרש חניה ברחוב ארלוזורוב בתל אביב - שעליו מתוכננים להיבנות 190 יחידות דיור וחניון; חניון אוויס ברמת גן - שעליו ניתן לבנות 9,000 מ"ר; חניון דן בשיכון דן; וכן מוסכים ישנים של החברה בנחלת יצחק, בתל אביב ובבני ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully