וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנון לנדן בהופעה ציבורית ראשונה מאז התפטרותו ממרקורי

עודד חרמוני

13.11.2005 / 9:17

האטרקציה היתה עצם בואו של לנדן לכנס איגוד קרנות ההון סיכון ופחות הדברים שבהם לא היה חדש; התחושה היתה שרבים מהמנהלים מספקים לו גיבוי וחלקם אולי פשוט חוששים שהם הבאים בתור



עמק הסיליקון



באיגוד קרנות ההון סיכון היו בטוחים שאמנון לנדן, המנכ"ל המתפטר של מרקורי לא יגיע להרצות כמתוכנן בכנס האיגוד שהתקיים ביום חמישי בסנטה קלרה. אבל לנדן הפתיע ובא. בתנאי אחד, שלא יישאל ולא ידבר על הפרשה האחרונה. הקהל, מנהלי ההיי-טק וההון סיכון רצה לשאול אותו רק על כך, אבל שתק. לנדן, חיוור מאוד ורזה שנראה כמי שעובר תקופה מאוד קשה, התקבל בתשואות רמות על ידי כמאה מהמשתתפים בכנס. אלי ברקת, שותף מנהל בקרן BRM, שהנחה את הפאנל על הקמת חברות מובילות בעולם בו השתתף לנדן, הודה מעל הבמה כי שלח אל לנדן מייל לבדוק אם ההתרחשויות האחרונות במרקורי לא שינו את החחלטה להגיע. "מי שמכיר את לנדן לא הופתע כשקיבלתי תשובה בחזרה שהוא מגיע כמתוכנן", אמר ברקת.



לנדן, עושה רושם, עדיין לא השתחרר לגמרי מהתחושה שהוא עודנו בתפקיד. הוא דיבר על ההתפתחות של מרקורי וגם על כנס לקוחות שהתרחש לפני שבועיים בהתייחסות אל חלק מתוך התפקידים שלו, כאילו הם בהווה.



האטרקציה מבחינת באי הכנס היתה עצם בואו של לנדן ופחות הדברים שבהם לא היה חדש. עם תום ההרצאות, הביקור של לנדן הפך לשיחת הערב. אולם התחושה העיקרית היתה שרבים מהמנהלים בתחום מספקים לו גיבוי ותמיכה וחלקם אולי פשוט חוששים שהם הבאים בתור.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully