וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.סי.טי.אס הודיעה על חלוקת דיווידנד של 13.5 מיליון דולר ועל השגת אשראי בגובה 20 מיליון דולר

נטע יעקבי

29.6.2001 / 1:08

ע"פ הנהלת החברה, לא תפגע חלוקת הדיווידנד בנזילות החברה; המשקיעים המוסדיים התנגדו למתן יד רחבה להנהלת החברה בהנפקת מניות גדולה במיוחד

חברת אי.סי.טי.אס , העוסקת באבטחת טיסות ושדות תעופה והנחשבת לבעלת מומחיות ברמה עולמית בתחום זה, הודיעה היום על חלוקת דיווידנד בגובה 2.25 דולרים למניה. הדיווידנד יחולק ב-23 ביולי.

בנוסף על כך, הודיעה החברה כי השלימה השגת אשראי לטווח הארוך בגובה 20 מיליון דולר מבנק הפועלים . מהחברה נמסר כי חלוקת הדיווידנד לא תפגע בנזילות החברה.

אתמול נערכה האסיפה הכללית השנתית של המשקיעים המוסדיים בחברה, במהלכה התנגדו האחרונים לאשר להנהלת החברה יד חופשית בהנפקת מניות בהיקף גדול במיוחד, כשהם מנמקים זאת בשורה ארוכה של עסקות בעלי עניין והשקעות כושלות שביצעה החברה. הגדיל לעשות ארגון המטריה של האיגודים המקצועיים בארה"ב (AFL-CIO), ששלח מכתב לשורה של קרנות פנסיה, בו קרא להן להצביע "לא" באסיפה.

המשקיעים המוסדיים מתנגדים להנפקת מניות בהיקף גדול, מכיוון שהם אינם מרוצים מההשקעות שביצעה החברה, אשר היו רחוקות מתחומי העיסוק של החברה, וחלקן אף בעלות קשר מפוקפק לחברה. בנוסף, הנפקה בהיקף גדול תדלל את מעמדם של בעלי המניות הקיימים בחברה.

בהודעה שפירסמה החברה אתמול, בה הודיעה על תוצאות האסיפה, לא נמסר דבר בנוגע להנפקה. ייתכן שהחברה החליטה לעשות שימוש במנוף פיננסי אחר במקום ההנפקה, באמצעות השגת האשראי מבנק הפועלים.

חלוקת הדיווידנד גם היא לא צוינה בהחלטות האסיפה שפורסמו אתמול. לחברה בסה"כ 6 מיליון מניות, ולכן הדיווידנד "יעלה" לחברה 13.5 מיליון דולר. מניית אי.סי.טי.אס, הנסחרת בנאסד"ק, זינקה היום ב-18.8% למחיר של 6.8 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully