וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פייט בראשות ישי דוידי חתמה על הסכם לרכישת 39% ממניות חברת מלתא

שלומי גולובינסקי

13.11.2005 / 10:08

פייט תזרים לקופת מלתא כ-4 מיליון דולר תמורת כ-2 מיליון מניות וכ-830 אלף אופציות, שישמשו את החברה למה שמוגדר "ביצוע עסקה אסטרטגית", אם וכאשר תימצא השותפה המתאימה



קרן ההשקעות פייט, המתמחה בהשקעות ובהבראת חברות הנמצאות במשבר, חתמה בסוף השבוע על עסקה לרכישת השליטה בחברת הבורסאית. על פי ההסכם, תחזיק פייט ב-39% ממניות החברה הנשלטת כיום על ידי בני משפחת הומל. פייט תזרים לקופת מלתא כ-4 מיליון דולר תמורת כ-2 מיליון מניות וכ-830 אלף אופציות, שישמשו את החברה למה שמוגדר "ביצוע עסקה אסטרטגית", אם וכאשר תימצא השותפה המתאימה. במקביל, תרכוש פייט במיליון דולר נוספים עוד חצי מיליון מניות של מלתא ו-209 אלף אופציות הנמצאים כיום בידי בעלי השליטה יוסי הומל, אריה קרוטקין, אלי כהן אלישבע הומל אורלי הומל ושי הומל.



עד כה דיווחה פייט על עסקות לרכישת השליטה בחברת הכבלים פושטת הרגל מוליכי תבל, וביצרנית הפלסטיק קידרון (לשעבר טכנופלסט).



במקביל, נחתם הסכם הצבעה משותף עם בני משפחת הומל על פיו הצדדים יצביעו במשותף על מינוי דירקטורים לחברה, וכן לא ייפגעו תנאי ההעסקה של בני המשפחה במלתא. קרן פייט, המנוהלת על ידי רואי מכנס, ובראשה עומד ישי דוידי, תקבל דמי ניהול חודשיים ממלתא בהיקף של בין 7,500 לעשרת אלפי דולר לחודש. הסכם הניהול נחתם לשנתיים, כשבשנה הראשונה יעמדו דמי הניהול על הרף התחתון.



מלתא, העוסקת בייצור לוחות חשמל ומעגלים מודפסים, נסחרת כיום בבורסה לפי שווי של 33 מיליון שקל, לאחר שמנייתה טיפסה בכ-13% מתחילת השנה. את המחצית הראשונה שלך 2005 סיימה מלתא עם הכנסות של 59 מיליון שקל ורווח נקי של 1.3 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 64 מיליון שקל ורווח נקי של 2.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההון העצמי של מלתא עומד כיום על כ-29 מיליון שקל, והוא צפוי לגדול משמעותית בעקבות הסכם ההשקעה של פייט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully