וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולגת מנהלת מו"מ עם משקיע זר למכירת מתחם בקרית גת תמורת 56.5 מיליון שקל

עומר שרביט

13.11.2005 / 11:59

הנכס משתרע על שטח של 132 דונם באזור התעשייה בקרית גת; עופר גלבוע פיטר ביום חמישי את אחד מבכירי המפעל, משה סוויסה; בגיר משלימה בבורסה ירידה של כ-9.5% מאז ההנפקה באפריל



חברת שבשליטת צביקה בארינבוים ועופר גלבוע מנהלת מו"מ למכירת מתחם החברה בקרית גת תמורת 56.5 מיליון שקל למשקיע זר. בנוסף, פולגת עשוייה לקבל דמי ניהול שנתיים בסך של 330 אלף שקל למשך תקופה של 10 שנים.



הנכס הנמכר משתרע על פני שטח של 132 דונם באזור התעשייה בקרית גת, ועל חלקו ממוקמים מפעלי בגיר ומפעל בדי הצמר של פולגת טקסטיל. לאחר העיסקה, תמשיך הקרקע לשמש את מפעלי פולגת ובגיר בהתאם להסכם השכירות שבתוקף. החברה אומרת כי בעקבות העסקה היא צפויה לרשום רווח הון משמעותי. כנגד רווח ההון שיופיע באחד הדו"חות הקרובים, החברה צפוייה לרשום הוצאות שכירות למשך שנים רבות.



פולגת גייסה בספטמבר 40 מיליון שקל באגרות חוב והחברה הבת בגיר השלימה באפריל גיוס של 190 מיליון שקל בשוק הראשוני. מאז נרכשה על ידי בעלי השליטה הנוכחיים בסוף 2004, פולגת הפכה למעין חברת אחזקות, המחזיקה ב-67% מבגיר ובפולגת טקסטיל, (שהבעלות המלאה עליה נרכשה מגוני הטורקית בסוף מארס).



ההנפקה של בגיר סידרה לפולגת רוח הון נאה של 9.4 מיליון דולר ברבעון השני והחברה צפוייה לרשום בעקבות ההנפקה רווח הון נוסף של כ-400 אלף דולר ברבעון השלישי. החברה סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם רווח תפעולי של 6.3 מיליון דולר על הכנסות של 65.7 מיליון דולר.



מעבר להצלחה בחלוקת הדיווידנד ולמרות שלא עמד במבחן החלוקה ותנופת הגיוסים, בעלי השליטה השלימו בסוף השבוע החולף צעד נוסף לביסוס שליטתם בחברה - עופר גלבוע, מנכ"ל החברה, פיטר במפתיע ביום חמישי את אחד מבכירי החברה, משה סוויסה, לאחר כמה עשרות שנות עבודה בתשלובת הטקסטיל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully