וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמעונות, ברננקי והדו"חות הכלכליים שביניהם

גרג גרינברג

13.11.2005 / 12:01

מדד המחירים ליצרן ולצרכן, המכירות הקמעוניות לאוקטובר, אישור מועמדותו של ברננקי כמחליפו של גרינספאן ועוד דו"חות לרבעון השלישי יתנו את הטון השבוע

כמות הצרכנים - והמחירים שהם משלמים עבור הסחורות שהם קונים - אלה יהיו נקודות הפוקוס השבוע בוול סטריט, עם פרסום נתוני הקמעונות והאינפלציה בכותרות. אישור מועמדותו של ברננקי למחליפו של גרינספאן ודו"חות כלכליים אחרונים לרבעון השלישי יראו גם הם את אותותיהם על השוק.

ביום שני תפרסם ענקית הקמעונות וול מארט (סימול WNT) את דו"חותיה לרבעון השלישי. אנליסטים חוזים כי החברה תרשום רווח של 67 סנט למניה והכנסות של 76.4 מיליארד דולר ברבעון השלישי.

ביום שלישי צפוי להתפרסם מדד המחירים ליצרן לחודש אוקטובר - מדד מרכזי המרמז על האינפלציה. הצפי הוא לעלייה של 0.1% במדד, לעומת הקפיצה של 1.9% שנרשמה במדד המחירים ליצרן בחודש ספטמבר. מדד הליבה, שאינו כולל את מחירי המזון והאנרגיה, צפוי לעלות ב-0.2%. כמו כן יפורסמו ביום שלישי נתוני מכירות הקמעוניות בחודש אוקטובר. כלכלנים בוול סטריט צופים ירידה של 0.6% במכירות, לעומת עלייה של 0.2% במכירות הקמעוניות בספטמבר.

עוד ביום שלישי - פרסום תוצאותיה הרבעוניות של הקמעונית לבית הום דיפו (סימול HD).

ביום רביעי יפורסם מדד המחירים לצרכן לחודש אוקטובר. כלכלנים צופים כי המדד יעלה ב-0.1%, לאחר קפיצה של 1.2% בספטמבר. מדד הליבה צפוי לעלות ב-0.2%, לעומת עלייה של 0.1% בספטמבר.

ביום רביעי צפוייה אפלייד מטריאלס לפרסם את דו"חותיה לרבעון השלישי. אנליסטים צופים כי יצרנית השבבים האמריקאית תרשום רווח של 14 סנט למניה, ירידה של 27% לעומת הרבעון המקביל ב-2004; עוד חוזים האנליסטים כי החברה תרשום הכנסות של 1.63 מיליארד דולר ברבעון.

ביום חמישי יפורסמו נתוני התחלות הבתים ואישורי הבנייה לאוקטובר. קמעונית הבגדים גאפ תפרסם דו"חותיה לרבעון השלישי, כמו גם הקמעונית נורדסטרום. ענקית המחשוב והמדפסות היולט פקארד (סימול HPQ) תפרסם את דו"חותיה לרבעון השלישי גם כן. אנליסטים חוזים כי היולט פקארד תרשום רווח של 46 סנט למניה והכנסות של 22.7 מיליארד דולר.

ביום שישי, גולת הכותרת של השבוע - שימוע הפד לאישור מועמדותו של בן ברננקי כמחליפו של אלן גרינספאן ליו"ר הבנק הפדרלי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully