וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזית גלוב נכנסת לתחום חדש: רכשה בית רופאים וחניון בניו ג'רזי תמורת 88 מיליון דולר

טל לוי

13.11.2005 / 12:12

שטח המבנה 24 אלף מ"ר והוא כולל כ-1,700 מקומות חנייה מקורים; דירקטוריון החברה אישר מסגרת ראשונית בסך של כ-300 מיליון דולר להשקעות נוספות בתחום



חברת הנדל"ן גזית גלוב הודיעה היום כי תשלם 88 מיליון דולר (412 מיליון שקל) תמורת בית רופאים הכולל חניון רב קומתי בתוך קמפוס בית חולים במדינת ניו ג'רזי שבארה"ב. מדובר במבנה בן 24 אלף מ"ר להשכרה וכ-1,700 מקומות חנייה מקורים. גזית תחזיק בזכויות החכירה עד שנת 2041.
גזית גלוב תממן 30% מעלות הרכישה ממקורותיה העצמיים והיתרה תמומן באמצעות הסבת ההלוואה הקיימת על המבנה מהמוכר לגזית.



מדובר בכניסה ראשונה של גזית גלוב לתחום מבני המשרדים הרפואיים MOB) - Medical Office Buildings) אותו רואה גזית כמאופיין ביציבות שוכרים לאורך זמן. עוד כתבה גזית גלוב בהודעת הבורסה היום כי "דירקטוריון החברה אישר מסגרת ראשונית בסך של כ- 300 מיליון דולר להשקעות נוספות בתחום" וכי החברה מתעתדת לבחון רכישות או הקמת נכסים דומים נוספים בארה"ב.



מנכ"ל גזית גלוב, דורי סגל, אמר היום כי הרכישה היא פרי בחינה ארוכה ומדוקדקת של תחום מבני המשרדים הרפואיים וזוהי כניסה לראשונה של הקבוצה לתחום, המאופיין בשוכרים יציבים ובחוזים לזמן ארוך. הוא הוסיף כי גזית גלוב בוחנת רכישה ו/או הקמה של נכסים נוספים בתחום לשם בנית פלטפורמת עסקים נוספת.



גזית גלוב, חברה בת של ישראל נחשבת לאחת החברות הגדולות בתחום הנדל"ן המניב. גלוב היא בעלת המניות הגדולה ביותר (37%) בסיטיקון הפינית, באקוויטי 1 הנסחרת בניו-יורק וב-FCR הנסחרת בטורונטו.



מניית גזית גלוב עלתה מתחילת השנה ב-44% המשקפים לה שווי שוק נוכחי של 3.3 מיליארד שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully