וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EDS ישראל סיפקה למשטרת ההגירה 26 עמדות רישום וזיהוי ביומטרי של עובדים זרים

גליה ימיני

13.11.2005 / 15:44

פרויקט מעו"ז נועד לצרכי בקרה וניהול שהיית עובדים זרים בארץ והיקפו הכספי נאמד בכ-1.5 מיליון דולר; EDS סיפקה בעבר ציוד דומה לזיהוי ביומטרי של עובדים פלשתינים במחסום ארז



EDS ישראל סיימה את יישום פרויקט מעו"ז - לרישום וזיהוי ביומטרי של עובדים זרים. החברה סיפקה למשטרת ההגירה 26 עמדות רישום וזיהוי ביומטרי באמצעות טביעות אצבעות, מתוכן 15 עמדות ניידות. העמדות הניידות מאפשרות לשוטרים עבודה בכל מקום בשטח או במשרד בכל סוגי התקשורת, וכן עבודה באמצעות מצברים, טעינה ממכונית ומתח חשמלי. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-1.5 מיליון דולר.



פרויקט מעו"ז נועד לצרכי בקרה וניהול שהיית העובדים הזרים החוקיים בארץ, לייעול עבודת מנהלת ההגירה בהרחקת העובדים הזרים הלא חוקיים ולמניעת חזרתם בזהות בדויה של עובדים שהורחקו מהארץ בעבר. בשל מספרם הרב של העובדים הזרים במדינה ובהיעדר תיעוד אמין בקרב אוכלוסייה זו, היה צורך בפתרון אשר יאפשר זיהוי ודאי של כל עובד זר.



יאיר פכט, מנכ"ל EDS ישראל: "פרויקט מעו"ז היווה אתגר בנושאים רבים. נדרשנו לקצר ככל שניתן את לוחות הזמנים על מנת לאפשר למשטרת ההגירה למלא אחר משימה מורכבת זו". זה לא הפרויקט הראשון של EDS בתחום הזיהוי הביומטרי בישראל - EDS כבר יישמה פרויקט בשם בזל - לזיהוי ביומטרי של עובדים פלשתינים העוברים לישראל מדי יום דרך מחסום ארז.

במסגרת פרויקט מעו"ז הודרכו 120 שוטרים לעבודה במערכות החדשות. נצ"מ אריה פרידמן, ראש מנהל טכנולוגיות במשטרת ישראל מסר כי מינהלת הפרויקט שהוקמה על ידי המשטרה, דאגה לבקרת איכות ובדיקות מערכתיות קפדניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully