וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייס מכה בברזל החם: תגייס השבוע בנאסד"ק כ-220 מיליון דולר

טל לוי

13.11.2005 / 17:46

כך נודע ל-TheMarker; מדובר בהגדלת שווי השוק של החברה בכ-25%; החתם המוביל הוא בנק אוף אמריקה; דירקטוריון החברה מכונס השבוע בניו יורק



חברת נייס, העוסקת בתחום פתרונות ההקלטה הדיגיטליים תגייס השבוע כ-220 מיליון דולר בבורסת נאסד"ק, כך נודע ל-TheMarker. החברה תגייס את הסכום באמצעות הנפקת מניות, כשהחתם המוביל הוא בנק אוף אמריקה.
דירקטוריון החברה נמצא בימים אלה בניו יורק לצורך השלמת המהלך.



מניית נייס, הנסחרת במקביל בבורסת תל אביב ובנאדס"ק, השלימה מתחילת השנה עלייה של 58%. שווייה של נייס עומד כיום על 840 מיליון דולר וגיוס של 220 מיליון דולר פירושו הגדלת שווי השוק של החברה בכ-25% נוספים.



לחברת נייס אין בעל שליטה מוגדר ובעלי העניין המרכזיים בה הם בנק לאומי באמצעות קרנות הנאמנות (3.4%) ובאמצעות קופות הגמל (2%). בעלי עניין נוספים הם קופות הגמל של בנק הפועלים (4.3%) ותאלס הבריטית (2.36%).



נראה שבנייס החליטו להכות בברזל בעודו חם: החברה פרסמה לפני מספר ימים את הדו"חות הכספיים לרבעון 3. נייס השלימה בסוף ספטמבר עוד רבעון מצוין מבחינתה, ותוצאותיה מתחילת השנה מצביעות על צמיחה חדה - הן בשורה העליונה הן בשורה התחתונה. נייס סיימה את שלושת הרבעונים הראשונים של 2005 עם גידול של 20.7% בהכנסות ל-221.1 מיליון דולר ועם צמיחה של 31.6% ברווח הנקי ל-20.5 מיליון דולר.
ביולי-ספטמבר עמדה החברה בציפיותיה המוקדמות ובממוצע התחזיות בשוק כשדיווחה על הכנסות שיא של 82.7 מיליון דולר - גידול של 30% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. תוצאות אלו כללו בראשונה באופן מלא את פעילותה של חטיבת CRS, שנרכשה ביוני מחברת דיקטאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully