וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכנסות השנתיות של מועדון הכדורגל ריאל מדריד מפרסום על מדי השחקנים - 75 מיליון דולר - הגבוהות באירופה

סוכנויות הידיעות

13.11.2005 / 17:56

אחריה ברשימה - יובנטוס, באיירן מינכן, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד; ריאל תפסה בחודש שעבר את מקומה של מנצ'סטר יונייטד כמועדון הכדורגל הרווחי ביותר בעולם, דיווח העיתון הבריטי "אינדיפנדנט"



הכנסות מועדון הכדורגל הספרדי ריאל מדריד מפרסומות על מדי השחקנים של הקבוצה יגיעו השנה ל-75 מיליון דולר - יותר מכל מועדון כדורגל אחר באירופה. כך דיווח העיתון הבריטי "אינדיפנדנט".



ריאל, אשר תפס בחודש שעבר את מקומה של מנצ'סטר יונייטד הבריטית כמועדון הכדורגל הרווחי ביותר בעולם, יקבל 28 מיליון דולר מחברת הסלולר הטאיוונית BenQ מובייל עבור הופעת שם החברה על חולצות שחקני הקבוצה. זאת בנוסף לתשלום של 47 מיליון דולר שמקבל המועדון מיצרנית מוצרי הספורט אדידס עבור הופעת שחקני ריאל במדים של החברה.



במקום השני נמצא מועדון הכדורגל האיטלקי יובנטוס, אשר יקבל השנה 25.5 מיליון דולר מחברת הנפט טמויל, הנמצאת בבעלות בנו של שליט לוב מועמר קדאפי, עבור הצגת שמה על מדי הקבוצה. משפחת קדאפי מחזיקה ב-7% ממניות המועדון.



במקום השלישי נמצא מועדון הכדורגל הגרמני באיירן מינכן, אשר הכנסותיו מהחוזה עם חברת הסלולר טי-מובייל מסתכמים השנה ב-19.8 מיליון דולר.



במקום הרביעי נמצא מועדון צ'לסי הלונדוני, הנמצא בבעלות המיליארדר הרוסי רומן אברמוביץ', אשר יכניס 17.4 מיליון דולר מחוזה עם חברת סמסונג, אשר שמה מופיע על חולצת שחקני הקבוצה.



מנצ'סטר יונייטד, שעברה השנה לשליטתו של המיליארדר ואיל הספורט האמריקאי מלקולם גלייזר, נמצאת במקום החמישי עם הכנסות שנתיות של 15.6 מיליון דולר מהסכם החסות על חברת וודאפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully