וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיירת הגמלאית הפסידה בתביעה, וה-IPO הגדול מעולם של קרן REIT יוצא לדרך בהונג קונג

סוכנויות הידיעות

13.11.2005 / 18:51

לאחר דחייה של קרוב לשנה מקווה רשות הדיור הממשלתית בהונג קונג לגייס השבוע 2.54 מיליארד דולר בהנפקה ראשונה לציבור של קרן ההשקעות בנדל"ן לינק REIT



רשות הדיור הממשלתית בהונג קונג הודיעה כי תבצע השבוע את ההנפקה הראשונה לציבור הגדולה מעולם של קרן השקעות בנדל"ן (REIT), לאחר דחייה של קרוב לשנה, בעקבות תביעה שהגישה דיירת גמלאית נגד ממשלת סין.



במסגרת ה-IPO של קרן השקעות בנדל"ן בשם לינק REIT מקווה רשות הדיור הממשלתית לגייס 19.83 מיליארד דולר הונג קונג (2.54 מיליארד דולר).



טווח המחירים של ההנפקה יהיה 9.7-10.3 דולר הונג קונג ליחידה, פחות מטווח המחירים שנקבע במקור לפני שנה - 10.51-10.83 דולר הונג קונג.



בחודש יולי, דחה בית המשפט העליון של הונג קונג תביעה שהגישה דיירת גמלאית בת 67 בשם לו סין לאן נגד הפרטת הקרן, אשר טענה כי מכירת הקרן סותרת את התחייבות רשות הדיור לדאוג למבני מגורים הולמים לדיירים בעלי הכנסה נמוכה.



בשנה שעברה, לקראת המועד המקורי של ההנפקה הראשונה לציבור של לינק REIT, משכה ההנפקה הזמנות הגדולות פי 130 מכמות המניות שהוצעו למכירה. מדובר בהנפקה הראשונה של קרן השקעות נדל"ן בסין, וברישום הגדול ביותר בעולם של קרן נדל"ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully