וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק לאומי עומד למכור השבוע את קופות הגמל

רם דגן

14.11.2005 / 7:06

ביום חמישי האחרון הזמין הבנק כמה גופים למצגת של נכסי הקופות; לאומי מנהל באמצעות חברת הקופות שלו, לאומי גמל, נכסים בהיקף של כ-31.9 מיליארד שקל



בנק לאומי ימכור כנראה השבוע את קופות הגמל שלו - כך נודע ל-TheMarker. ביום חמישי האחרון הזמין הבנק כמה גופים למצגת של נכסי הקופות. בלאומי רצו לבקש מן הרוכשים הפוטנציאליים להגיש את הצעותיהם ביום שני, ואולם ייתכן שהנהלת הבנק תיאלץ לדחות את המועד בכמה ימים על רקע העיצומים שבהם פתח אתמול ועד עובדי הבנק לקראת המכרז למכירת מניות המדינה היום.



ההערכות הן כי בדומה למכירת פיא מתכוונת הנהלת לאומי להקדים את בנק הפועלים ולמכור את הקופות ראשונה, תוך ניצול רמות המחירים הנוכחיות. בשוק מעריכים כי לא מדובר בצעד שנועד להשפיע על תוצאות המכרז.



בנק לאומי מנהל באמצעות חברת הקופות שלו, לאומי גמל, נכסים בהיקף של כ-31.9 מיליארד שקל. עם הקופות הבולטות של לאומי נמנות עצמה המרכזת נכסים בהיקף של 12.35 מיליארד שקל, שיאון המרכזת 4 מיליארד שקל וצור שמרכזת נכסים בהיקף של 2.6 מיליארד שקל.



עד כה נמכרו קופות הגמל של דיסקונט לכלל-ביטוח וקופות הגמל של המזרחי להפניקס. נכסי הקופות של דיסקונט נאמדים ב-17 מיליארד שקל ואילו נכסי הקופות של המזרחי נאמדים ב-9.88 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully