וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרה מנסה לגדול בשוק החלב לשתייה: מכניסה ויטמינים וסידן לחלב ומעצבת אריזות מיוחדות

איילה צורף

14.11.2005 / 9:31

כך נודע ל-TheMarker; גם הפעם טרה לא תשקיע תקציב פרסום משמעותי במהלך; בתנובה עוסקים מזה כשנתיים בניסיון להעביר את הצרכנים משימוש בחלב רגיל לחלב מועשר, שמחירו אינו נמצא בפיקוח



טרה מטילה את יהבה על שוק החלב לשתייה. ל-TheMarker נודע כי בקרוב תצא החברה בסדרת קרטוני חלב בתוספת סידן וויטמינים. עד כה לא שיווקה טרה חלב מועשר, והתמקדה בחלב ניגר רגיל בלבד בשקיות ובקרטונים.



החידוש של טרה הוא חלב המועשר בוויטמין D. עד כה לא שווק בישראל חלב המועשר בוויטמינים, על אף שבעולם מדובר במגמה רחבה יחסית. לדברי הראל חייקין, סמנכ"ל שיווק מחלבת טרה, "בשלב ראשון מתוכננת פעילות השקה בעיתונות הפונה למשפחות עם ילדים צעירים ולשוחרי הבריאות. בנוסף, אנו מתכננים פעילות לקהלים מקצועיים המסבירים על נחיצות ויטמין D בקליטה ובהובלה יעילה של הסידן אל העצם".



החברה המרכזית למשקאות שרכשה באחרונה את טרה ממשיכה בקו של הוצאות פרסום מינוריות, וגם במהלך הנוכחי יושקעו כ-100 אלף דולר בלבד. חייקין העדיף שלא לספק תשובה לשאלה מהם היעדים שהציבה לעצמה החברה עם היציאה למהלך זה, כמו גם לשאלה האם יש בכוונת טרה להישאר שחקן שלישי חלש בתחום זה.



שוק החלב לשתייה נאמד ב-650 מיליון שקל בשנה. על פי ההערכות, רק כ-20% מהשוק הוא חלב מועשר (חלב בתוספת סידן) והיתר הוא חלב רגיל בשקיות ובקרטונים. תנובה היא השחקנית הגדולה בשוק החלב לשתייה, כמו גם בשוק החלב המועשר, שהוא השוק היחיד שצומח בתחום החלב הניגר. אחרי תנובה נמצאת יטבתה, ואילו טרה נמצאת הרחק מאחור.



במארס האחרון החלה תנובה במהלך שיווקי תחת הסיסמה "חלב תנובה פלוס - פרגן לעצמך", בהשקעה של 3 מיליון שקל. מטרת תנובה במהלך זה היתה להעביר צרכנים רבים ככל האפשר מרכישת חלב רגיל לחלב מועשר. מחיריהם של סוגי החלב ה"מועשרים" והמיוחדים למיניהם אינם מפוקחים, ולכן הם יקרים לעתים בעשרות אחוזים. בשל המהלך המוצלח של תנובה ובשל השקעה של יטבתה-שטראוס בשיווק בתחום, עלו מכירות החלב המועשר ב-10% בשנה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully