וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה באירופה לשנת 2006: רנו קליאו החדשה

אסף בר-שי

14.11.2005 / 11:21

הזוכה בתחרות צריכה להוכיח את עצמה כחדשנית וכבעלת אמירה; האמירה של הקליאו אמורה להיות מרחב פנים מרווח במידות חיצוניות מצומצמות; הסגנית - פולקסוואגן פאסאט; במקום השלישי - אלפא 159



58 עיתונאי רכב מרחבי היבשת הכריזו על מכונית השנה באירופה לשנת 2006. המכונית הזוכה היא רנו קליאו החדשה, שתגיע לישראל בראשית 2006. הזוכה בתחרות צריכה להוכיח את עצמה כחדשנית וכבעלת אמירה חשובה בתחומה. האמירה החשובה של הקליאו אמורה להיות מרחב הפנים המרווח, בתוך מידות חיצוניות מצומצמות למדי. הקליאו התייצבה במקום הראשון עם 256 נקודות.



זו הפעם השניה בה רנו קליאו זוכה בתואר "מכונית השנה באירופה". הפעם הראשונה הייתה לאחר הצגת הדור הראשון של המכונית הקטנה, לקראת שנת 1991. בשנים האחרונות גורפת רנו מספר תארים, כאלופת הגרנד פרי העולמית, כבעלת "מכונית השנה" נוספת, רנו מגאן II, וכזוכת סדרת ציונים גבוהה מאוד במבחני הריסוק של איגוד הבטיחות האירופי, NCAP.



הסגנית של רנו קליאו בתחרות "מכונית השנה באירופה לשנת 2006" היא פולקסוואגן פאסאט. הדירוג של המשפחתית הגרמנית הגדולה קרוב מאוד לזה של המגאן, 251 נקודות. ייחודה של הפאסאט ? מחירה קרוב לזה של משפחתיות גדולות מקובלות, אך עיצובה ואיכות הייצור הופכים אותה למתחרה אפשרית למכוניות הסאלון של ב.מ.וו, אאודי ואחרים. פולקסוואגן פאסאט החדשה כבר נמכרת בישראל.



במקום השלישי בתחרות - אלפא 159. המשפחתית היוקרתית האיטלקיה אמורה להביא לאירופה עיצוב משובח והתנהגות כביש "אלפאית". בקרוב ניתן יהיה להזמין בישראל את ה-159.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully