וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווח הנקי של פוקס התכווץ ב-10% ל-7.2 מיליון ש'

עומר שרביט

14.11.2005 / 12:17

הרווח התפעולי לרבעון ירד ב-6% ותזרים המזומנים נחתך ביותר מחצי ביחס לרבעון המקביל. הכנסות של 110.4 מיליון שקל

פניה של חברת האופנה פוקס ממשיכות להיות מופנות לחו"ל, באמצעות מתן זכיונות למותג או בהפעלה עצמית. לאחר מזרח אסיה, דרום אמריקה ואפילו איחוד האמירויות, החברה הקימה בספטמבר חברה חדשה בסין בשם פוקס ויזל, בהשקעה של 575 אלף שקל. זאת, בכדי לרכז את הפעילות מול הזכיין המקומי של פוקס בסין - HE MIAN. מנגד, עברה כמעט שנה מאז ההודעה על בחינת השותפות עם לב לבייב ברוסיה. פוקס עדיין לא מוכרת בארץ זו.

בעוד שדריסת הרגל ברחבי העולם נמשכת, החברה של משפחת ויזל מציגה הרעה בשורה התחתונה שלה לרבעון השלישי של השנה: הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-7.2 מיליון שקל - שחיקה של 10% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

שולי הרווח הגולמי לרבעון התייצבו ברמה של כ-46%, בדומה לרבעון המקביל, והרווח הגולמי עצמו הסתכם ב-51 מיליון שקל, על הכנסות של 110.4 מיליון שקל. גידול בהוצאות השיווק, שקוזז בחלקו על ידי ירידה בהוצאות ההנהלה, הביא בסופו של דבר לירידה של כ-6% ברווח התפעולי הרבעוני לרמה של 11.7 מיליון שקל.

גם מתחילת השנה נרשמה מגמה דומה, כאשר החברה נאלצה לספוג "פרמיית קלאבמרקט" בסך של 1.7 מיליון שקל. הרווח התפעולי שלה ירד, אך הכנסות מימון סייעו להתייצבות ברווח הנקי, שהסתכם ב-25.4 מיליון שקל - בדומה לתקופה המקבילה ב-2004.

המינוף של פוקס במהלך התקופה הצטמצם ל-61% מסך המאזן, לעומת 54% בסוף התקופה המקבילה. פוקס הכריזה לאחרונה על דיווידנד של כ-10 מיליון שקל ובקופתה ממתינים רווחים הראויים לחלוקה בהיקף של 87 מיליון שקל.

תזרימית החברה רשמה שחיקה מסויימת, כאשר התזרים מפעילות שוטפת נחתך ביותר מחצי לעומת התקופה המקבילה ל-15.6 מיליון שקל, לעומת 36.2 מיליון שקל בסוף התקופה המקבילה. במהלך הרבעון פוקס שרפה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-18 מיליון שקל ובקופתה נחים נכון להיום 32 מיליון שקל.

מתחילת השנה הרוויחו המשקיעים במניית פוקס כמעט 15%. לעומתם, לב לבייב, הרוויח כבר 40% על השקעתו בחברה, ששווה נכון להיום כ-42 מיליון שקל. לבייב קיבל גם 1.4 מיליון אופציות בפוקס, אולם הן עדיין רחוקות מהכסף.

פוקס מונה נכון להיום כ-312 חנויות ברחבי העולם, מהן 15 בזכיינות, 156 ברשת החנויות והיתר בהפעלה עצמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully