וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת שורש שירותי בריאות תנהל את רשת מרפאות אריאל שקרסה

רוני לינדר-גנץ

14.11.2005 / 12:33

לקוחות אריאל ששילמו בעבור טיפולים לפני הפירוק יוכלו להשלים אותם; הנהלת הרשת הודיעה כי תפעל בשיתוף עם המפרק הזמני לבדיקת זכאות לקוחות מרפאות אריאל



קבוצת שורש שירותי בריאות קיבלה לידיה את הניהול של רשת מרפאות אריאל, שקרסה לפני מספר חודשים. קבוצת שורש מנהלת רשת מרפאות בתחום רפואת השיניים ושירותי בריאות אחרים, ממכוני לב ועד לרפואת מומחים. שורש משמשת גם כקבלן ומטפלת בלקוחות כללית מושלם.



בעקבות כך, יוכלו לקוחות אריאל ששילמו בעבור טיפולים לפני הפירוק ולא השלימו אותם להשלים, לפחות חלקית, את הטיפולים. ההנהלה של הרשת הודיעה כי תפעל בשיתוף עם המפרק הזמני, עו"ד ארז ללקין, שהקים מערך לבדיקת זכאות לקוחות מרפאות אריאל. נציג מטעם המפרק יאשר את הזכאות של לקוחות העבר, בהתאם להסדר שאושר בבית המשפט.



יורם לוינברג, מנכ"ל שורש שירותי בריאות: "אריאל מרכזים רפואיים מקבוצת שורש תציע חמישה תחומי מוצרים: רפואת שיניים וטיפולי שיניים בהרדמה, ניתוחים כלליים וניתוחים אסתטיים, ניתוחי עיניים בלייזר (מקטרקט ועד הסרת משקפיים), הסרת שיער וקוסמטיקה רפואית. כל הטיפולים יבוצעו במרכזים הרפואיים של הקבוצה בתל אביב ובבת ים, עם ציוד חדשני ובפיקוח של רופאים מומחים לכל תחום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully