וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד המנהלים ומורשי החתימה בבינלאומי הורה למנהלים לא להגיע מחר לסניפי הבנק

עינב בן יהודה

14.11.2005 / 14:53

הוועד יכנס כנס הסברה לכ-700 חבריו; ההנהלה: הסניפים ייפתחו כרגיל ויינתן שירות באמצעות פקידי הבנק



ועד המנהלים ומורשי החתימה בבנק הבינלאומי הורה לכל המנהלים, כ-700 עובדים, שלא להגיע מחר לסניפי הבנק. כתוצאה מהוראה זו לא ייפתחו הכספות, לא יהיה ניתן למשוך ולהפקיד מזומן או צ'קים ולא יינתנו אישורים לעסקות בניירות ערך, באשראי ובפקדונות.



ועד המנהלים ומורשי החתימה יכנס מחר את כל המנהלים לכנס הסברה במסגרת סכסוך העבודה הממושך בבנק. המנהלים ומורשי החתימה בבנק דורשים לקבל בונוס בגובה משכורת חודשית אחת עבור הרווח שהבנק השיג ב-2003 ובונוס נוסף עבור הרווח שהשיג ב-2004. הנהלת הבנק מתנגדת לדרישה זו.



יו"ר ועד המנהלים, יונה גולדשלגר: "נראה כי ההנהלה מנותקת לחלוטין ממה שקורה בבנק ואנו, כל המנהלים ומורשי החתימה, כבר הגענו לגבול היכולת שלנו. ההנהלה מלינה על העיצומים שהחלטנו לנקוט השבוע, אך היא לא מבינה שהיא מביאה זאת על עצמה. עובדי הבנק נהגו במלוא היושר כאשר החליטו על הקפאת העיצומים בחודשיים האחרונים, זאת על מנת לנהל משא ומתן עם ההנהלה בתום לב ולהביא לפתרון הסכסוך במהירות ובאחריות. לצערי, טרם הצלחנו להגיע להסכמות עם הנהלת הבנק, זאת עקב התעקשותה שלא לשתף את העובדים בהצלחת הבנק".



מהנהלת הבינלאומי נמסר כי כל סניפי הבנק יהיו פתוחים לקהל, ויינתן שירות לציבור הלקוחות באמצעות פקידי הבנק שבאים לעבודה כרגיל. כמו כן, ניתן לבצע את מרבית הפעילות הבנקאית גם באמצעי הבנקאות הישירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully