וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבעון הראשון שלה כחברה ציבורית: דטא ג'י.סי.אי הרוויחה 4.4 מיליון שקל

עומר שרביט

14.11.2005 / 17:51

מאז שיצאה מרשימת השימור באוגוסט, מניית דטא עלתה ב-57%; דטא צפויה להגדיל אחזקתה בחברה הבת יוניסור פיתוח ל-66% בתמורה לערכן הנקוב של המניות והעמדת ערבויות למימון הבנקאי של החברה



דטא ג'י.סי.אי מקבוצת ניסקו הרוויחה ברבעון השלישי של השנה 4.4 מיליון שקל על מכירות של 98 מיליון שקל. החברה מוזגה ביוני האחרון לתוך השלד הציבורי של ריבוע הזמן, וזה למעשה הרבעון הראשון לפעילותה במתכונת החדשה. מאז שיצאה מרשימת השימור באוגוסט, מניית דטא עלתה בכ-57% בתל אביב.



דטא עוסקת בתחום הסחר ברכיבי אלקטרוניקה, כמפיצה וכברוקר לרכיבים ללקוחות בארץ ובחו"ל. בנוסף עוסקת החברה בתחום ה-ASIC במסגרתו היא מפעילה מרכז לתכנון רכיבים עבור לקוחותיה ובמתן שירותי תכנון לתעשיית האלקטרוניקה (באמצעות החברה הבת יוניסור).



אושר אלרון, מנכ"ל החברה, צופה כי ב-2006 יגדלו הביקושים בענף ב-10% בהשוואה ל-2005. לדבריו, מסתמן מחסור ברכיבי Nand Flash, שבה סמסונג היא היצרן הגדול, ועליית מחיר היא דבר שישפיע באותו כיוון גם על מוצרים אחרים.



אחזקתה של דטא ביוניסור צפויה לגדול בקרוב ל-66%, לאחר שחתמה על הסכם להקצאת מניות בחברה, תמורת ערכן הנקוב ובתמורה להעמדת ערבויות למימון נוסף שהוענק על ידי הבנק ליוניסור בסך של 3 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully