וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי פרידמן: "ערוץ 10 יגיע לאיזון תפעולי בשנת 2008"

בועז גריילסמר

14.11.2005 / 19:13

כך אמר מנכ"ל ערוץ 10 בסיור שערכו אתמול חברי הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו בערוץ; פרידמן ציין כי הוא אינו שבע רצון מעלותם הגבוהה של כוכבי הערוץ



בסיור שערכו אתמול חברי הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו בערוץ 10, אמר מנכ"ל הערוץ מודי פרידמן כי הערוץ יגיע לאיזון תפעולי עד שנת 2008. פרידמן ענה על שאלות של חברי המועצה, שביקשו לדעת מתי יסתיימו בקשותיו של ערוץ 10 להקלה בתנאי הזיכיון. מקורות ברשות השנייה שנכחו באירוע, מספרים כי פרידמן התייחס גם למשכורותיהם של הטאלנטים הבולטים של הערוץ. פרידמן ציין כי הוא אינו שבע רצון מעלותם הגבוהה של כוכבי הערוץ, אולם הוסיף כי למרביתם חוזים ארוכי טווח ולא ניתן לקצץ במשכורותיהם. חברי המועצה ביקרו אתמול בערוץ 10, ערכו סיור בחברת החדשות של הערוץ וקיימו דיון עם הנהלת הערוץ באשר לתפקודו של הערוץ בשנים הקרובות.



בתום הסיור בערוץ 10 התקיימה ישיבה של מועצת הרשות. במהלך הישיבה הוחלט להקים ועדת אד הוק שתבחן את כל נושא מימוש זמן הקהילה (זמן פרסום עבור עמותות ציבוריות, ללא תשלום) בקרב הזכיינים. בראש הוועדה תעמוד חברת המועצה עו"ד נורית אמיתי. הוועדה תבחן את כל ההבטים הקשורים לשידורים בזמן קהילה בערוץ 2, ערוץ 10 ותחנות הרדיו האזורי.



נורית דאבוש, יו"ר מועצת הרשות השנייה: "מדובר בעמותות ציבוריות שאין להם דרך לפרסם פעילותן בכסף שכן הן מתקיימות מתרומות. אנו רואים חשיבות גדולה שערוצים כמו 2, 10 ותחנות הרדיו האזורי יאפשרו לארגונים אלו זמן מסך. ארגונים אלו מייצגים ערכים חברתיים וחשוב שיהיו על המסך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully