וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ של פארטי גיימינג על נועם לניר נושא פרי: מניית אמפייר נופלת בלונדון ב-12%

TheMarker

14.11.2005 / 20:01

לפי הודעת פארטי מסוף השבוע, היא ממשיכה לנהל מו"מ לרכישת אמפייר; המחיר הנוכחי - 58% מתחת למחיר ההנפקה; עסקות פארטי מצמצמות את שחקני אמפייר ב-40%



הלחץ של חברת הפוקר המקוון הגדולה בעולם, פארטי גיימינג, נושא פרי: בעקבות הודעת החברה ביום שישי על שינוי מערכת היחסים עם ספקי הגולשים שלה, צונחות היום מניות אמפייר אונליין, של היזם הישראלי נועם לניר, בשיעור של כ-12%. המחיר הנוכחי, 75 פני, החדש מהווה שפל נוסף למניה, אשר השלימה בשבועות האחרונים צניחה של כ-58% ביחס למחיר שבה הונפקה במהלך הקיץ האחרון.



מפעילת משחקי הפוקר המקוונים פארטי גיימינג הודיעה בסוף השבוע על צעדים שצפויים להגביר את הלחץ על חברת אמפייר אונליין, הנסחרת בלונדון. פארטי גיימינג הודיעה על רכישת שתיים משותפותיה, מולטיפוקר ואינטרטופס פוקר, במחירים של 14.5 מיליון דולר ו-4 מיליון דולר במזומן בהתאמה - ועל ביטול ההתקשרות עם ספק שלישי.



שתי העסקות מוסיפות כ-300 אלף שחקני פוקר מקוונים לבסיס המנויים של פארטי. אך מעבר לכך, העסקה מעניקה לפארטי גיימינג גישה לשוק הפוקר המקוון הסקנדינווי. בנוסף, הודיעה פארטי גיימינג על סיום שיתוף הפעולה עם חברת קוראל יורובט, שאיפשרה לחברה להשתמש בפלטפורמת המשחקים של פארטי גיימינג.



עסקות אלו מגבירות את הלחץ על אמפייר אונליין - ספק השחקנים החיצוני הגדול ביותר של פארטי גיימינג. העסקות מקטינות את אפשרות המשחק בין שחקני פוקר שונים ומצמצמת את מספר השחקנים של אמפייר ב-40%. אנליסטים מזהירים, כי עסקות אלו עשויות לגרום לשאר שחקני אמפייר לעזוב את החברה.



"פארטי גיימינג מתאמצת להקטין את מחיר אמפייר. הם מתלבטים כעת אם ברצונם להוריד את המחיר ולרכוש, או פשוט להשמיד אותה", אמר אנליסט באוולושן סקיוריטיס לרויטרס. בחברה אישרו כי הם ממשיכים להתעניין ברכישה של אמפייר, וכי הם "בודקים את החברה לעומק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully