וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטי תוקף את קאפלו וחושב על פרישה מהנבחרת

שימי ששון

14.11.2005 / 19:36

כוכב רומא אמר על מאמנו לשעבר: "לעולם לא אשחק אצלו" רגע לפני שהם נפגשים בשבת. ועוד מטוטי: "99 אחוז שאפרוש מהנבחרת אחרי המונדיאל"

ביום שבת ייפגשו רומא ויובנטוס באולימפיקו שבבירת איטליה. אם לרגע חשבתם שהמשחק יהיה פחות חם מהרגיל, עקב העונה הבינונית של רומא, טעיתם. ימים ספורים לפני המשחק, החליט פרנצ'סקו טוטי, כוכבה של רומא, לצאת נגד מאמנה של יובנטוס, פאביו קאפלו, שאימן אותו בעבר ברומא.

הסכסוך בין השניים הוא לא חדש והחל כאשר קאפלו עזב את הבירה לטובת הביאנקו-נרי והחליש בצורה משמעותית את רומא, כשלקח איתו את אמרסון וזבינה, גנב את זלאטן איברהימוביץ' שכבר היה כמעט סגור בג'יאלו-רוסי (ולא שכחנו גם את ניסיונות הגניבה של אנטוניו קסאנו).

"אני לעולם לא אשחק שוב בשביל קאפלו" אמר טוטי היום (שני) לתקשורת האיטלקית, "אין שום ספק בכך. הוא אדם צבוע. בשבילי, יותר חשוב להיות בן אדם טוב ממאמן טוב. לוצ'יאנו ספאלטי (מאמן רומא) הוא אדם אמיתי, להבדיל מקאפלו, והוא מתייחס לכל השחקנים בצורה שווה".

חוץ מהמתקפה על קאפלו, טוטי סיפר כי מרבית הסיכויים שיפרוש מהסקואדרה אזורה אחרי המונדיאל הקרוב. "99 אחוז שאחרי המונדיאל אני אפרוש מהנבחרת כדי להקדיש את עצמי לרומא", אמר הקשר שיחגוג 30 בספטמבר. טוטי לא שיחק בניצחון 1:3 של איטליה בהולנד ויחמיץ גם את משחק הידידות נגד חוף השנהב ביום רביעי, כדי להיות כשיר למשחק הליגה נגד יובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully