וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם-סיסטמס תובעת 5 מיליון שקל מבכיר שעבר לחברה מתחרה

חיים ביאור

15.11.2005 / 7:59

אם-סיסטמס טענה, באמצעות עוה"ד מוטי ארד ורויטל שפרונג-לוי, שאלי טיומקין נהג בחוסר תום לב כאשר עבר לעבוד בחברה מתחרה מיד עם עזיבתו את אם-סיסטמס



"חברת אם-סיסטמס מנסה להשתלט על עתידי המקצועי, להגביל את עיסוקי, לשלול את פרנסתי ולהטיל עלי אימה". כך נטען בכתב הגנה שהגיש אלי טיומקין, בכיר לשעבר באם-סיסטמס פלאש דיסק פיונירס, שהגישה נגדו תביעת פיצויים בסכום של 5 מיליון דולר.



אם-סיסטמס, העוסקת בפיתוח של מוצרי אחסון מידע המשולבים בטלפונים סלולריים חכמים, הגישה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב את התביעה הכספית נגד טיומקין, לאחר שנודע לה מאחד מלקוחותיה כי בסמוך להתפטרותו מהחברה, במארס האחרון, הוא החל לעבוד בחברת סימפלטק, שהיא אחת ממתחרותיה.



אם-סיסטמס טענה, באמצעות עוה"ד מוטי ארד ורויטל שפרונג-לוי, שטיומקין נהג בחוסר תום לב כאשר עבר לעבוד בחברה מתחרה מיד עם עזיבתו את אם-סיסטמס. זאת, מכיוון שלטענתה, ניסה בדרך זו להתעשר על חשבונה שלא כדין, ומכיוון שעשה שימוש במידע סודי שהצטבר אצלו במשך שנות עבודתו.



במקביל לתשלום הפיצויים, החברה ביקשה מבית הדין לאסור על טיומקין לעבוד בחברת סימפלטק או בכל חברה מתחרה אחרת למשך שנה אחת לפחות.



בכתב הגנה שטיומקין הגיש, באמצעות עו"ד חיים ברזנזון, הוא טוען כי לאורך כל השנים שבהן הוא עבד באם-סיסטמס, הוא גילה נאמנות רבה למעסיקו. לטענתו, לא רק שהוא לא הפר את חוזה העסקתו ואת חובות הנאמנות והסודיות כלפי מעבידתו הקודמת ולא גרם לה נזקים כלשהם, אלא פעל לאחר התפטרותו מהחברה בנאמנות רבה ועל פי כל אמות המידה הנדרשות ממנו על פי הדין הקשור להגבלת חופש העיסוק. "זוהי תביעת סרק מרושעת, שהוגשה ללא עילה", הוא טוען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully