וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתה סטיוארט לא משתלבת: NBC לא תצלם עונה שנייה של "המתמחה: מרתה סטיוארט"

הדר תדמור

15.11.2005 / 9:18

אשפית הטיפוח לבית והאסירה לשעבר, אשר העדיפה לפטר את המתמודדים על משרה בתאגיד באמצעות המשפט "אתה פשוט לא משתלב", חותמת בחודש הבא עונה ראשונה מאכזבת ולא תשוב לעונה שנייה



מרתה סטיוארט, אשפית טיפוח הבית והאסירה לשעבר, לא תוזמן להנחות עונה שנייה של תוכנית הטלוויזיה "המתמחה: מרתה סטיוארט", השאולה מהתוכנית "המתמחה" בהנחייתו של ידידה הטוב דונלד טראמפ.



רשת NBC, שבה משודרת התוכנית, הודיעה כי התוכנית תסתיים עם פרק הסיום של העונה הראשונה בחודש הבא, והוסיפה כי מעולם לא דיברה עם מרתה סטיוארט על עונה שנייה. כשנשאל דובר NBC על ידי סוכנות הידיעות רויטרס אם החברה היתה מצלמת עונה שנייה לתוכנית "מרתה סטיוארט: המתמחה" אם התוכנית היתה להיט ענה: "עכשיו אנחנו מדברים באופן היפותטי".



NBC ומפיק הסדרה מייק ברונט תלו תקוות גבוהות בתוכנית הטלוויזיה בהנחייתה של מרתה סטיוארט, בעיקר בשל העניין בה כאסירה לשעבר ובשל העובדה שהפרקים הראשונים של הסדרה צולמו כשעדיין היתה במעצר בית. מרתה סטיוארט ריצתה 5 חודשי מאסר בפועל ו-5 חודשי מעצר בית לאחר ששיקרה לבית המשפט במהלך חקירה הנוגעת לסחר במידע פנימי.



פרק הבכורה של התוכנית הניב אחוזי צפייה מאכזבים של 7.7 מיליון צופים בלבד. לשם השוואה, בכורת העונה הקודמת של "המתמחה" בכיכובו של דונלד טראמפ, הניבה שיעור צפייה של 14 מיליון צופים. "המתמחה: מרתה סטיוארט" בנויה בדגם התוכנית "המתמחה" המקורית, בה מספר צעירים מתמודדים על משרה נחשקת בתאגיד, כשבכל שבוע מפוטר אחד הצעירים. בעוד דונלד טראמפ בחר לפטר את הצעירים על ידי המשפט הלאקוני "אתה מפוטר", בחרה מרתה לפתוח בהתנצלות: "אתה פשוט לא משתלב...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully