וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר של מרסר: עלויות השכר בסין גבוהות יותר מאלה שבהודו

עינב בן יהודה

15.11.2005 / 9:58

בחברה מציינים כי בתפקידים בדרגים הגבוהים ההבדלים בעלות העסקה בין שתי המדינות בולטים יותר, ולעתים גבוהה עלות ההעסקה בסין עד פי שתיים מהתפקיד המקביל בהודו



עלויות השכר בסין גבוהות מאלו שבהודו - כך עולה מסקר חדש של חברת מרסר, המיוצגת בישראל על ידי חברת CRG.



מהסקר של מרסר, חברה בינלאומית המייעצת בתחום משאבי האנוש, עולה כי ב-92% מתוך 42 המקצועות שנבחנו היתה עלות העסקה בסין גבוהה יותר מאשר בהודו. בחברה מציינים כי בתפקידים בדרגים הגבוהים ההבדלים בעלות העסקה בין שתי המדינות בולטים יותר, ולעתים גבוהה עלות ההעסקה בסין עד פי שתיים מהתפקיד המקביל בהודו.



המחקר העלה כי מנהלי משאבי אנוש בסין משתכרים בממוצע 32 אלף דולר בשנה לעומת 15,100 דולר בשנה בהודו, מנהל פרוייקט משתכר בסין 23,400 בשנה לעומת 10,000 בהודו. מהנדס תוכנה משתכר בהודו 10,277 דולר לעומת 13,457 דולר בסין, אנליסט מרוויח שכר שנתי של 13,200 דולר בסין לעומת 8,400 בהודו, ועובד ייצור מיומן בסין משתכר בשנה כ-2,334 דולר לעומת עמיתו ההודי שמשתכר 1,853 דולר. מהסקר עולה כי העובדים בסין הצביעו על גורמים כמו תחושת מימוש עצמי, הטבות ושכר הוגן כגורמים מוטיווציוניים, כאשר העובדים בהודו הצביעו על אמון בהנהלת החברה, המוניטין של החברה ושכר הוגן כגורמים מוטיווציוניים.



מארק סאליבן, מנהל בכיר במרסר, מציין כי הודו וסין הפכו ליעד מבוקש עבור חברות רבות בגלל כח האדם המיומן והזול יחסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully