וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנצ'מרק קפיטל צירפה את היזם גדעון ברק כשותף

ערן גבאי

15.11.2005 / 11:47

ברק היה יזם משותף ומנכ"ל DSPC, שנרכשה על ידי אינטל תמורת 1.6 מיליארד דולר; כיהן כיו"ר מועצת המנהלים של Butterfly ויזם משותף ב-Envara, שנרכשה על ידי אינטל



קרן ההון סיכון בנצ'מרק קפיטל, המנהלת השקעות בהיקף הגבוה מ-3 מיליארד דולר, הודיעה היום שגדעון ברק הצטרף לחברה כשותף (venture partner) בישראל. ברק יעבוד עם חברות הפורטפוליו של בנצ'מרק, המשקיעה בחברות בתחילת דרכן.



"גדעון הוא דמות מפתח בתעשיית ההיי-טק בישראל. הוא סייע לבנות חברות מצליחות רבות, ומייעץ לרבים מהיזמים המובילים בישראל", אמר נחמן שלף, שותף מנהל (general partner) בבנצ'מרק קפיטל.



ברק היה יזם משותף ומנכ"ל חברת DSPC, מפתחת שבבים לטלפונים סלולריים, שנרכשה על ידי אינטל תמורת 1.6 מיליארד דולר; כיהן כיו"ר מועצת המנהלים של Butterfly VLSI, שפיתחה שבבים מבוססי בלו-טות' והפכה להיות חטיבת "תקשורת אלחוט לטווח קצר" של טקסס אינסטרומנטס; ויזם משותף ב-Envara, שפיתחה רשתות LAN אלחוטיות, ונרכשה על ידי אינטל. ברק השקיע והיה חבר פעיל במועצת המנהלים של ModemArt, שנרכשה על ידי Agere Systems. כיום ברק מכהן כיו"ר מועצות המנהלים של החברות IXI Mobile ו-Advasense.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully