וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאון בית השקעות: הכנסות הכבלים מאינטרנט מהיר צפויות להישאר ברמתן

ערן גבאי

15.11.2005 / 11:52

האנליסט מיקו מור: המשך שחיקת המחירים באינטרנט המהיר תתאזן עם הגידול במספר המנויים; אסטרטגיית הטריפל פליי במתב מסייעת להקטין שיעור נטישת המנויים ברבעון השלישי ל-1,800 מנויים



אסטרטגיית הטריפל פליי מסייעת להקטין את שיעור הנטישה שצפוי לעמוד על כ-1,800 מנויים ברבעון השלישי של 2005 - כך מעריך האנליסט מיקו מור מגאון בית השקעות. כבר ברבעון השני של 2005 הקטינה מתב את היקף נטישת המנויים לכ-2,000 מנויים, לאחר שברבעון הראשון עוד הפסידה החברה כ-3,000 מנויים ברבעון.



בתחום הטלפוניה, מעריך מור כי השירות של הכבלים צובר תאוצה וקצב ההצטרפות הוא כעשרת אלפים מנויים חדשים בכל חודש. על פי חישוב זה, בסוף 2005 צפוי לעמוד מספר המנויים לשירות על כ-70-80 אלף. מתב מחזיקה כ-26.5% בהוט טלקום.



בעניין האינטרנט המהיר, מעריך מור כי ההכנסות צפויות להישאר ברמתן למרות הגידול הצפוי במספר המנויים. זאת, לאור המשך שחיקת המחירים. ההכנסות משירותי ה-VOD אמורות להיות יותר מהותיות ויאפשרו לשמור על רמת הכנסות דומה לרבעון השני. בגאון בית השקעות מעריכים כי הכנסות מתב ברבעון השלישי יסתכמו ב-136.7 מיליון שקל, עלייה קלה לעומת 135.8 מיליון שקל ברבעון הקודם.



הרווח הגולמי צפוי לעלות מעט ל-18.4 מיליון שקל, בהשוואה ל-17.7 מיליון שקל ברבעון השני של 2005. בגאון בית השקעות מעריכים, כי ההפסד התפעולי יגדל מעט לכ-6.8 מיליון שקל וההפסד הנקי יסתכם בכ-24.8 מיליון שקל.



"מתב מתחילה להתקרב לנקודה שבה ייתכן שינוי מהותי בתוצאותיה העסקיות. בטווח הקצר השינוי יכול לנבוע בעיקר מהפרטת בזק שעשויה להוריד את רמת התחרות בטלוויזיה הרב ערוצית ובאינטרנט המהיר וממיזוג משפטי בין חברות הכבלים לאחר מכירת תבל. בטווח הבינוני (כשנתיים) השינוי עשוי לנבוע מניידות מספרים שתקל על מעבר מנויי טלפוניה מבזק להוט טלקום", כותב מור.



בגאון בית השקעות מותירים את המלצתם למתב על "החזק" במחיר יעד של 32 שקל למניה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully